لزوم بهره برداری از ظرفیت های موجود در شرکت های گروه انفورماتیک

دبیرکل بانک مرکزی از شرکت داده پردازی ایران بازدید کرد

احمدی دبیر کل بانک مرکزی به همراه حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی از مرکز چاپ و پاکت گذاری شرکت داده پردازی ایران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت داده پردازی ایران در تاریخ 19/2/1392  احمدی دبیر کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه  حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی ، صنیعی و  محمدبیگی از مرکز چاپ و پاکت گذاری شرکت داده پردازی ایران بازدید نمودند.

در این بازدید همچنین فرامرز خالقی مدیریت عامل شرکت و نیز  سید ابوطالب نجفی مدیریت عامل شرکت خدمات انفورماتیک و عضو هیئت مدیره شرکت داده پردازی ایران و نیز تعدادی از مدیران ارشد شرکت و مهندسین مرکز چاپ و پاکت گذاری حضور داشتند.

این مرکز که در سال 1385 تاسیس شده است یکی از پیشرفته ترین مراکز چاپ و پاکت گذاری خودکار در ایران می باشد و تاکنون 266000000 سند از جمله قبوض تلفن همراه ، آب ، برق و … در این مرکز به چاپ رسیده است.

ابتدا احمدی و همراهان از قسمت های مختلف این مرکز بازدید نمودند و متخصصین شرکت ضمن توضیح بخشهای مختلف به سوالات مطرح شده پاسخ گفتند.

سپس گزارش مبسوطی توسط مدیران و کارشناسان شرکت داده پردازی ایران در مورد توانایی های این مرکز ارائه شد .

در ادامه  فرامرز خالقی مدیریت عامل شرکت طی سخنانی ابراز امیدواری نمود که ظرفیت های موجود در شرکت های گروه انفورماتیک بیش از پیش مورد بهره برداری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرارگیرد.

بنا براین گزارش احمدی نیز از وجود توانایی های موجود در شرکت داده پردازی ایران ابراز خرسندی نمود.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1