سرویس ویژه «استاندارد بانک» در آفریقای جنوبی /سامانه ای که اکوسیستم اقتصادی منطقه را متحول می کند

استاندارد بانک (Standard Bank) قصد دارد با ارائه سرویس جدیدی به شهروندان آفریقای جنوبی، صنعت بانکداری در این نقطه از جهان را متحول سازد.از «اکسس بنکینگ» به عنوان گامی بزرگ در جهت تسهیل انجام امور مالی شخصی که می تواند اکوسیستم اقتصادی منطقه را متحول سازد، یاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت از ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه TriplePundit، این سرویس انقلابی که AccessBanking نام دارد، شیوه ای جدید در پس انداز و مدیریت هزینه کردن پول به شمار می رود و بر یکی از پتلفرم های نرم افزاری جدید شرکت سپ (SAP) اجرا می شود.

از «اکسس بنکینگ» به عنوان گامی بزرگ در جهت تسهیل انجام امور مالی شخصی که می تواند اکوسیستم اقتصادی منطقه را متحول سازد، یاد می شود.

در حال حاضر 33 درصد جمعیت این کشور به بانک دسترسی ندارند و بسیاری از شهروندانی که دارای حساب بانکی هستند، در مناطق دور افتاده از شهرهای بزرگ زندگی می کنند و تا نزدیک ترین شعبه 40 الی 65 کیلومتر فاصله دارند.

این سرویس علاوه بر اشتغال زایی برای بیکاران، می تواند به عنوان راهکاری سودمند، به بازرگانان در گسترش کسب و کار آنها کمک کند.

صاحبان فروشگاه ها با استفاده از «اکسس بنکینگ» می توانند 200 تا 800 دلار در ماه درآمد اضافی به دست آورند.

رقم دقیق سود، به میزان و حجم فعالیت فروشگاه های آنان بستگی دارد. استفاده از این سرویس بسیار آسان بوده و برای به کارگیری آن به یک کارت شناسایی و یک گوشی تلفن همراه نیاز است.

بر اساس این گزارش، استقبال شهروندان از این سرویس چشمگیر بوده است. به عنوان مثال در Tembisa یکی از مناطق حومه ای شهر ژوهانسبورگ، صف هایی طولانی برای ثبت نام این سرویس در دو مکان جداگانه تشکیل شده بود.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  ⁄  5  =