کارت های اجاره ای سوخت سوزانده می‌شود

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تأکید بر اینکه اجاره کارت سوخت تخلف است، گفت: کارت اجاره ای سوخت سوزانده شده و جایگزینی برای آن صادر نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از سید مجتبی شفیعی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این مطلب اظهار داشت: در چندماه گذشته بخشی از کارت های اجاره ای سوخت از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناسایی شده و نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری این کارت های اجاره ای کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه تدابیری اتخاذ شده تا در نقاط مرزی استفاده از کارت های سوخت کنترل شود، گفت: متأسفانه علی رغم سوزانده شدن حجم زیادی از آنها، هنوز کارت های اجاره ای سوخت وجود دارند.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از امکان پایش و شناسایی کارت های اجاره ای سوخت خبر داد و گفت: با استفاده از سامانه هوشمند سوخت، کارت هایی که نسبت به میزان طبیعی سوخت گیری از تراکنش های بالاتری برخوردار باشند شناسایی می شوند.

وی افزود: در کارت هایی که برای جمع آوری سوخت از جایگاهها اجاره می شوند، بیش از 10 برابر پیمایش خودرو سوختگیری می شود که با پایش مستمر سامانه هوشمند سوخت کشور، شناسایی شده و با همکاری ستاد مبارزه با کالا و ارز و نیروی انتظامی نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام می شود.

شفیعی با بیان اینکه کارت هایی که برای سوخت گیری در اختیار دیگران گذاشته شود سوزانده خواهد شد، تصریح کرد: اگر کارت سوختی به این صورت سوزانده شود، کارتی جایگزین برای آن صادر نخواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9