بانک پاسارگاد تندیس ملی بهره‌وریگرفت

در دومین مرحله از چهارمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری، بانک پاسارگاد به عنوان یکی از سازمانهای برتر بهره‌ور انتخاب شده و تندیس ملی این جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در دومین مرحله از چهارمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری که در تاریخ اول خرداد 1392 و همزمان با روز ملی بهره‌وری، در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور محمد نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و رییس جشنواره برگزار شد، از میان 58 شرکت که با رای داوران این جشنواره به این مرحله راه یافته‌بودند، 4 شرکت به ‌عنوان "شرکت‌های برتر" انتخاب شدند.

بر اساس این خبر، از شرکت‌های برتری که پروژه‌های موفق اجرا شده در سازمان خود را مستندسازی کرده و برای جشنواره ارسال کردند، با نظر داوران در سه سطح سپاس‌نامه، تقدیر نامه و تندیس تقدیر شد که بانک پاسارگاد موفق به دریافت بالاترین سطح این جایزه یعنی "تندیس‌ملی‌بهره‌وری" شد. همچنین در این جشنوراه شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌آریان از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد موفق به کسب "سپاس‌نامه" شد.

گفتنی است در مرحله اول چهارمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری، 314 شرکت با تأیید کمیته علمی به عنوان کاندیدا انتخاب شده و اطلاعات لازم و شاخص‌های بهره‌وری آنها در اختیار داوران قرار گرفت که در نهایت  63 شرکت به عنوان برندگان این مرحله انتخاب شدند که طی مراسمی در تاریخ 30 بهمن 1391 از آنها تقدیر به عمل آمد. از این 63 شرکت 58 شرکت پروژه‌‌های موفق خود را مستند‌سازی کرده و به مرحله دوم راه یافتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  −  87  =