بازبینی ساختار اعطای وام ازدواج در کشور

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور از بازبینی ساختار اعطای وام ازدواج در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از موج حسین نژاد مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور در مراسم تجلیل از صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان با اشاره به اینکه استانداران سراسر کشور در تشکیل صندوق مهر امام رضا(ع) نقش اساسی داشتند، اظهار داشت: مساعدت استانداران در بدو تأسیس باعث شد که صندوق با کمترین امکانات و هزینه‌ها شکل گیرد و با آسان سازی ضمانت و ارائه تسهیلات آسان مورد اعتماد مردم قرار گیرد.

وی یکی از دلایل عمده موفقیت صندوق مهر امام رضا (ع) در کشور را ساختار خدمت رسانی صندوق دانست و گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) براساس نیازهای جامعه و تئوری ‎ های موجود در جامعه طراحی شده است.

وی اظهار داشت: در زمان تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع) در سال 1385 یک میلیون و 800 هزار نفر در صف وام ازدواج که سقف آن 400 هزار تومان بود قرار داشتند و این مبلغ تنها از طریق بانکهای عامل و با شرایط سخت عرضه می شد که تأسیس صندوق مهر گامی برای بهره ‎ مندی همه اقشار جامعه از وام ازدواج شد.

حسین نژاد از بازبینی ساختار اعطای وام ازدواج در کشور خبر داد و گفت: با بازنگری‌های صورت گرفته وام ازدواج به هر زوج مبلغ 3 الی 5 میلیون تومان براساس شرایط اعلام شده اعطاء می‌شود.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) کشور همچنین با بیان اینکه در 96 کشور دنیا اعتبارات خرد مشکل جامعه را حل می‌کند، عنوان کرد: در این راستا باشگاه کارآفرینی خرد برای هدایت مشتری ‎ ها، ارزیابی طرح ‎ ها و دیگر مسائل مربوطه راه ‎ اندازی می‌شود و استان زنجان به‌عنوان یکی از دو استان پایلوت در اجرای طرح تأسیس صندوق پرداخت تسهیلات خرد در کشور خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه به سایر خدمات صندوق در استانهای سراسر کشور اشاره نمود و افزود: : پشتیبانان مشاغل خانگی ظرفیت خوبی است که در زنجان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین صندوق مهر امام رضا(ع) در زمان بروز حوادث غیرمترقبه نیز وارد شده است. بطوریکه در زلزله آذربایجان بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات به زلزله زدگان اعطا شد.

وی افزود: تمام صندوق‌های شهرستانی مهر امام رضا(ع) به سیستم بازرسی نگین وصل شده‌اند و با اجرای نظارت های دقیق، ارائه تسهیلات با کمترین انحراف صورت می پذیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  −  63  =