گاردین: روحانی اصلاحات را از انزوا خارج کرد

روزنامه گاردین روز جمعه 17 خرداد، در خصوص حسن روحانی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: روحانی تنها کاندیدایی است که زندگی را به رقابت انتخاباتی ایران تزریق کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصر ایران او ، یکی از هشت کاندیدای تایید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری ایران و تنها روحانی حاضر در انتخابات بوده و بیشترین شانس را برای بردن ائتلاف اصلاح‌طلبان ایران دارد.

در حال حاضر بسیاری از رسانه‌های داخلی اصلاح‌طلبان اعلام کرده‌اند ائتلافی بین روحانی و دیگر کاندیدای اصلاح‌طلبان محمدرضا عارف صورت خواهد تا از تقسیم آراء اصلاح طلبان جلوگیری شود.
این در حالیست که روحانی مانند جرقه ای بی‌سروصدا در اردوگاه اصلاح‌طلبان وارد شده است و آنها را از انزوا بیرون آورده است.

به نوشته این روزنامه اگرچه نظرسنجی در ایران پر از مشکلات است، و نتایج تا قدری غیرقابل اتکاست، اما بسیاری از سایت‌های خبری نظرسنجی‌های آنلاین غیررسمی برگزار می‌کنند و نتیجه آن این است که  در 10روز گذشته روحانی در اکثر نظرسنجی‌ها در صدر قرار گرفته است.

آن طور که پیش از این انتظار می‌رفت اصولگرایان نتوانسته‌اند روی یک یا دو کاندیدا اجماع داشته باشند،در نتیجه شانس اصلاح‌طلبان برای بردن انتخابات به دور دوم بیشتر خواهد شد.

علی رغم احتمالاتی که بسیاری از صاحبنظران در خصوص موفقیت اصولگرایان می دهند،‌ هنوز بسیاری از اصلاح‌طلب به روحانی برای پیروزی امید دارند.

در حال حاضر روحانی زندگی را به انتخاباتی که یکنواخت به نظر می‌رسید، تزریق کرده است. اما آیا اصلاح‌طلبان نهایتا از او حمایت خواهند کرد؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  +    =  60