شمارش صندوق‌های استان تهران در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات استان تهران، گفت: صندوق‌های استان تهران در انتخابات ریاست جمهوری شمارش شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور صفرعلی براتلو رئیس ستاد انتخابات استان تهران ظهر امروز شنبه پس از حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: صندوق‌های استان تهران در انتخابات ریاست جمهوری شمارش شدند اما نتایج را بعد از تجمیع اعلام می‌کنیم.
 
وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری درباره میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: شمارش تعدادی از صندوق‌ها باقی مانده که برای تعیین میزان مشارکت بایستی تجمیع صورت گیرد.
 
وی همچنین اعلام کرد که شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است. اما با توجه به حضور 1700 نامزد در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران شمارش آرا به طول خواهد انجامید.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از سطح شهر جمع‌آوری نمی‌شود، تصریح کرد: شهرداری موظف به جمع‌آوری تبلیغات است که شنیده‌ایم این اقدام آغاز شده است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان تهران درباره رقابت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: در مجموع بداخلاقی هایی صورت گرفت اما در کل حماسه سیاسی خواسته مقام معظم رهبری محقق شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  12  =  18