تعامل قوا، تعادل بازار ارز را رقم می زند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس باتاکید بر این که همدلی بین قوا آرامش بازار را به همراه خواهدداشت، گفت: همدلی بین قوا و کاهش تنش جلوی افزایش قیمت ارز و سکه و سایر کالاها دربازار را خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک هادی قوامی افزود: همدلی و کاهش تنش بین قوا جلوی نوسانات احساسی ولحظه ای قیمت ارز و سکه و سایر کالاها دربازار را خواهد گرفت.

نماینده مردم اسفراین درمجلس شورای اسلامی گفت: همدلی بین قوا آینده روشنی از فضای اقتصادی و بازار را برای فعالان اقتصادی ترسیم می کند.

وی افزود: ترسیم فضای روشن از آینده در حوزه اقتصاد به هدایت نقدینگی به سمت تولید و صنعت کمک می کنداز این رو دولت و مجلس باید از فرصت فراهم شده برای جذب نقدینگی در بخش تولید استفاده کنند.

قوامی گفت: بخشی ازحباب قیمت‌ها به دلیل همدلی قوا و آرامش سیاسی ازبین می رود اما بخش دیگری ازآن با اتخاذ سیاست‌های اقتصادی مناسب از سوی دولت و مجلس رخ خواهد داد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با تاکید بر این که اتخاذ برخی سیاست‌ها با حضور کارآمد رییس جمهوردراقتصاد بین الملل به بهبودبیشتر فضای اقتصادی می انجامد، افزود: فضای سخت و بدبینی که‌بر جامعه حاکم بودبر کاهش ارزش پول ملی تاثیرداشت هرچند که سیاست‌های بانک مرکزی هم بی تاثیر نبود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس هم سیاست‌هاوتدابیرضعیف بانک مرکزی وهم تحریم‌ها را در کاهش ارزش پول ملی موثر دانست و افزود: به طور قطع با توجه به تخصص رئیس جمهور منتخب می توانیم شرایط مساعدی را در عرصه بین الملل ایجاد کنیم و با نگاه ویژه به اقتصاد مقاومتی شرایط تقویت اقتصاد داخلی را فراهم کنیم.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه انتظار می رود با برنامه های قوی و هدفمند شاهد رشد بخش تولید در اقتصاد و همچنین گفتمان و دیپلماسی قوی در فضای خارج باشیم، افزود: مهار تورم چالش پیش روی دولت یازدهم است که حل مشکلات ساختاری تورم به برنامه بلند مدت نیاز دارد ودر کوتاه مدت با انجام برخی اقدامات تنها می توان آثار روانی تورم را کاهش داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  40