تنوع بیشتری در انتظار سبد بیمه ای کشور است

افزایش ضریب نفوذ بیمه و رشد شاخص های بیمه ای در کشور محصول هدف گذاری متولیان و همدلی تمامی اهالی این صنعت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی مهندس سید محمد کریمی، ضمن اعلام این مطلب افزود: فعالان صنعت بیمه کشور که هم اکنون رتبه نخست شاخص رشد حق بیمه های تولیدی را در اختیار دارند و در شاخص های دیگر جهانی هم سیر صعودی را طی می کنند،‌ در شرایطی به خلق این حماسه ها پرداختند که سایه شوم تحریم های بین المللی را بالای سر خود احساس می کردند.
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت های بیمه را به حضور فعال تر در میدان رقابت صنعت بیمه فراخواند و گفت: پس از گذشت چندین دهه از فعالیت شرکت های بیمه، هنوز نیمی از ظرفیت های این صنعت دست نخورده مانده و اهالی خلاق و خوشفکر بیمه ای می توانند با فعال سازی این ظرفیت پنهان، نقطه عطف و تحولی عظیم را در تاریخ این صنعت ایجاد کنند.
مهندس کریمی افزود: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بی هیچ محدودیت و قید و شرطی از طرح های مبتکرانه و نوآوری شرکت های بیمه حمایت می کند.
وی تصریح کرد: همزمان با فرهنگ سازی در خصوص همگانی سازی صنعت بیمه و معرفی رشته های متنوع آن از سوی بیمه مرکزی، لازم است شرکت های بیمه نیز با تنوع بخشی به سبدهای بیمه ای خود، مردم را با واقعیت ها، ظرفیت ها و قابلیت های این صنعت آشنا کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی  با اشاره به کارکردهای متعدد صنعت بیمه در جهان، خاطر نشان کرد: شرکت های بیمه که نگاه بین المللی دارند در توسعه کسب و کار و بازارسازی، موفق تر عمل می کنند که این امر رضایت توامان بیمه گران و بیمه گذاران را در پی خواهد داشت.
وی در پایان از فعالیت برخی از شرکت های بیمه در رشته های جدید و تنوع محصولات بیمه ای آنان در آینده نزدیک خبر داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  ⁄    =  6