حفره‌های امنیتی سیسکو بر روی هکرها بسته می‌شود

شرکت سیسکو موفق به شناسایی و رفع چند آسیب پذیری خطرناک امنیتی در ارتباط با تجهیزات شبکه‌ای ساخت خود شده و وصله‌هایی نیز در همین ارتباط عرضه کرده است.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نتٰ آسیب پذیری‌های شناسایی شده مربوط به نرم افزار IronPort AsyncOS  شرکت سیسکو است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم موجب ایجاد حفره های امنیتی در چند نرم افزار دیگر این شرکت از جمله برنامه امنیت وب، برنامه امنیت ایمیل و برنامه مدیریت ایمن محتوا در سیسکو می‌شود.

سیسکو تاکنون سه آسیب پذیری را در ارتباط با برنامه امنیت ایمیل خود برطرف کرده که مربوط به نسخه های 7.1 و همین طور 7.3،  7.5  و 7.6 آن بوده‌اند. هکرها با سواستفاده از حفره‌های یاد شده می‌توانستند از راه دور کدهای مخرب خود را بر روی رایانه های افراد قربانی اجرا کنند. برخی از این حفره ها هم حملات موسوم به DOS را امکان پذیر می کردند.

همچنین آسیب پذیری هایی در نسخه 7.2 به بالای برنامه مدیریت ایمن محتوای سیسکو شناسایی شده که حملات مذکور و اجرای کدهای مخرب از راه دور را ممکن می کند. شرکت سیسکو از کاربران خود خواسته تا وصله‌های یاد شده را هر چه سریع تر بارگذاری و نصب کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =