بانک توسعه اسلامی به ایران وام می دهد

نماینده بانک توسعه اسلامی در ایران گفت: این نهاد مالی می تواند تا سقف 120 میلیون یورو در طرح های زیربنایی و اولویت دار آذربایجان شرقی مشارکت و تسهیلات پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از واحد مرکزی خبر علی فلاحی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به مشارکت بانک توسعه اسلامی در اجرای طرح های آبی استان از جمله سدهای خداآفرین، آی دوغموش و سهند، افزود: این بانک آماده همکاری در زمینه امور زیربنایی، منابع آبی، کشاورزی، بیمارستانی، مدرسه سازی و صنایع است.
وی برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در تبریز را به شرط حصول نتایج عملی، مثبت ارزیابی کرد و گفت: سرمایه گذاری فعالیتی سودآور است به ویژه در استانی مانند آذربایجان شرقی که ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه های مختلف اقتصادی ، صنعتی و تجاری دارد.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار نشان دادن تصویری واقعی از فضای سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی و اثبات بی اساس بودن تبلیغات دروغین غرب علیه ملت ایران را یکی از اهداف عمده برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در تبریز بیان کرد.
احمد علیرضابیگی با بیان اینکه به دست آوردن اطلاعات در خصوص طرح های سرمایه گذاری و تصمیم گیری در خصوص آنها با وجود شرکت های مشاور قدرتمند برای سرمایه گذاران بسیار راحت است، افزود: شرکت کنندگان در همایش فرصت های سرمایه گذاری در تبریز دیدند که واقعیت با آنچه تبلیغ می شود تفاوت دارد.
وی گفت: این همایش تصویر زیبایی از نشاط و سرزندگی مردم تبریز را نشان داد که برای بسیاری از میهمانان خارجی قابل باور نبود و آنها اذعان داشتند که فضای ایران در رسانه های غربی به شدت امنیتی توصیف می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄  7  =