تحویل سبد کالای نیمی از کارمندان به اتحادیه‌ها

معاون وزیر صنعت از تحویل سبد کالای نیمی از کارمندان به اتحادیه‌ها و تشکل‌هایشان خبر داد و گفت: تشکل‌های کارگری درخواستی برای دریافت سبد کالایی ارائه نکرده‌اند اما به لحاظ موجودی کالا مشکلی برای سبد کالای کارگران نداریم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حسن رادمرد در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که تاکنون چند درصد از کارمندان سبدکالایی دریافت کرده‌اند، گفت: کالاهای مربوط به سبد کالایی کارمندان توسط سازمان‌های صنعت، معدن استان‌ها در حال توزیع است اما به طور کلی بیش از 50 درصد کالاهای مورد نظر برای ارائه سبد کالایی کارمندان، تحویل تشکل‌ها و اتحادیه‌های آنها شده است.

وی افزود: مابقی کالاها هم در حال توزیع است و براساس وجوه واریزی اتحادیه‌های کارکنان دولت و فرهنگیان ادامه دارد.

معاون وزیر صنعت در پاسخ به این سوال که امسال سبد کالایی به صورت پولی و در ازای پرداخت وجه در اختیار کارکنان دولت قرار می‌گیرد، استقبال تا به حال چطور بوده است؟ گفت: با توجه به اینکه مبنای قیمت کالاهای اساسی نرخ ارز مرجع بوده است استقبال مناسبی از سبد کالایی کارمندی شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس که چرا به کارگران سبد کالایی داده نشد، آیا مشکلی در این خصوص وجود داشت؟ گفت: به لحاظ کالا هیچ مشکلی وجود ندارد اما تشکل‌ها و اتحادیه‌های مربوط به کارگران تاکنون درخواستی مبنی بر دریافت سبد کالایی به ما ارائه نکرده‌اند، اما موجودی کالا در حدی است که اگر کارگران هم درخواست دهند، سبد کالایی در اختیار آنها قرار گیرد.

به گزارش فارس، در هر سبد کالای کارمندی 10 کیلوگرم برنج، 5 کیلوگرم شکر، 5 بطری 900 گرمی روغن و 5 کیلوگرم گوشت منجمد داخلی در نظر گرفته شده است. برنج هندی از نوع 1121 ،کیلویی 3650 تومان، شکر کیلویی 1300 تومان، هر بطری 900 گرمی روغن با قیمت‌های قبل از افزایش آن 3470 تومان و هرکیلو گرم مرغ منجد 4600 تومان به تشکل ها و فروشگاه های تعاونی مصرف کارمندان(اسکاد) و فرهنگیان تحویل داده می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  4