دومین روز استراحت شاخص با افت ۴۴۵ واحدی

بورس تهران پس از بازکشت به کانال 54 هزار واحد در روز گذشته، معاملات امروز را با افت 445 واحدی به پایان رساند تا در دومین روز استراحت خود همچنان در کانال 54 هزار واحد قرار داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم شاخص بورس تهران امروز در دومین روز پیاپی و دو روز افت خود در هفته جاری 445 واحد کاهش را تجربه کرد و همچنان در کانال 54 هزار واحد قرار دارد. بر این اساس بورس تهران امروز با رسیدن به رقم 54 هزار 298 به کار خود پایان داد تا پس از رکورد‌های پیاپی در استراحتی کوتاه مدت قرار گرفته باشد.

نفت‌وگاز پتروشیمی تأمین، فولاد مبارکه، سرمایه گذاری غدیر، نفت‌وگاز پارسیان، ملی مس و بانک پاسارگاد بیشترین تأثیر را در نزول شاخص داشتند و البته این افت پس از رشد‌های چند هفته اخیر طبیعی است تا شاید بورس تهران از برخی اظهار نظر‌ها در مورد نزدیک شدن به حباب، دور شود.

گفتنی است بورس تهران در چهارشنبه هفته گذشته و آخرین روز معاملاتی آن هفته با رشد بیش از 500 واحدی توانست قله 55 هزار واحد را فتح کند ولی نتواست این رقم را حفظ و در روز گذشته به کانال 54 هزار واحد عقب نشینی کرد.

بر اساس این گزارش، رشدی که بورس تهران در هفته‌های گذشته تجربه کرد شُبهه وجود حباب را در بین برخی از مردم ایجاد کرد در حالی که از نظر اکثر کارشناسان و مسئولان بورس دچار حباب نشده و این اتفاقات به دلیل رشد سود‌دهی و برگزاری مجامع و رکود بازار‌های رقیب است ولی در این بین سهامداران باید مراقب باشند برای سهم‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که دچار مشکل و یا رشد بیش از حد قیمت نشده باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  +    =  66