NBD، برنده جایزه بهترین خدمت بانکداری الکترونیک ۲۰۱۳

موسسه اماراتی NBD اعلام کرد

موسسه اماراتی NBD اعلام کرده است؛ در هجدهمین مراسم جوایز بهترین دولت الکترونیک و بهترین خدمات الکترونیک، برنده جایزه نخست شده است. ارائه بهترین نرم‌افزارهای موبایل در بازار از سوی این شرکت سبب افزایش کارآمدی فناوری و بازاریابی خدمات بانکی بشده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک این جایزه را احمد المرزوخی مدیر کل بخش توزیع عمومی شرکت دریافت کرد.

مراسم جوایز را موسسه Middle East Excellence Awards Institute سازمان‌دهی کرده است؛ جوایز دولت الکترونیک و خدمات الکترونیک گفته‌شده به سازمان‌های دولتی و تجاری اعطا می‌شود که در ایجاد استانداردهای مدرن سهمی داشته‌اند و آینده منطقه خاورمیانه را بر اساس استانداردهای رقابتی جهانی (با استفاده از ابزارهای موثر ICT دولت الکترونیک) رقم می‌زنند.

در جریان این مراسم، موسسه Emirates NBD با ارائه قابلیت‌های مختلف و استفاده موثر از ICT برای ارتقای کارآمدی داخلی و همین طور صرفه‌جویی در زمان و هزینه فرایندهای دولتی، جایزه بهترین بانکداری الکترونیک را دریافت کرد. توسعه نرم‌افزار و استراتژی‌های نوین که ارائه تأثیرگذار خدمات دولتی و دسترسی بهتر به شهروندان را فراهم می‌کنند؛ حوزه‌های مهم دیگری هستند که این جایزه را برای این بانک به ارمغان آوردند.

سوو سارکر مدیر کل بخش بانکداری عمومی در NBD می‌گوید: ارائه خدمات برتر مالی آنلاین و موبایل به مشتریان که بر اساس بهترین استانداردهای بین‌المللی تهیه می‌شود؛ برای ما الویت دارد. مشتاقیم نوین‌ترین فناوری‌ها را در اختیار داشته باشیم تا خدمات آنلاین ایمن و پرسرعتی را برای مشتریان فراهم کنیم.

بیش از 60 درصد مشتریان فعال NBD از خدمات آنلاین و موبایل بانکی استفاده می‌کنند و در حال حاضر 74 درصد تمامی تراکنش‌هایی که انجام می‌شود با استفاده از کانال‌های الکترونیک این موسسه هستند. 22 درصد حجم تراکنش‌های موبایل بنکینگ (به استثنای دستگاه‌های خودپرداز) نیز از طریق کانال همین بانک انجام‌شده‌اند.

اکنون بیش از 6 ماه از افتتاح نرم‌افزارهای موبایل بنکینگ NBD می‌گذرد. این نرم‌افزارها به مشتریان کمک می‌کند حساب‌های بانکی، کارت‌ها و وام‌ها، تقویم مالی تراکنش‌های آتی را مدیریت کنند و همراه آن پول را به صورت محلی و بین‌المللی انتقال دهند؛ صورتحساب‌هایشان را پرداخت کنند و از خدمات متنوع دیگر بهره ببرند.

موسسه Emirates NBD نخستین بانکی است که بانکداری آنلاین، اس‌ام‌اس بنکینگ و موبایل بنکینگ را در امارات متحده عربی معرفی کرده بود همچنین از سوی دیگر این موسسه نخستین بانکی است که 10 نرم‌افزار بلک‌بری را در حوزه وسیع‌تر MENA ارائه کرد.

NBD توانست در سال 2012 میلادی نرم‌افزارهای ملی موبایل بنکینگ را برای رهبری سیستم‌های اصلی از جمله iOS، اندروید و بلک‌بری را به مشتریان عرضه کند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =