برای دومین روز متوالی کارکنان بیمه آسیا تجمع کردند

جمعی زیادی از کارکنان و مدیران بیمه آسیا برای دومین روز متوالی و این بار با این عنوان که مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران میلیونی باید بروند در مقابل ساختمان مرکزی بیمه آسیا تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا این کارکنان و مدیران که روز گذشته به دلیل اختلاف قیمت حقوقشان با مدیران و مدیرعامل تجمع کرده بودند امروز نیز بر تعدادشان افزوده شده و تقریبا تقاطع خیابان سپهبد قرنی و طالقانی را مسدود کرده‌اند.

کارکنان و مدیران بیمه آسیا امروز دیگر تاکید بر تغییر مدیرعامل و هیات مدیره و دیگر مدیران میلیونی این شرکت بیمه‌ای شدند چرا که اختلاف افزایش حقوق این مدیران بیش از 70 الی 80 برابر بوده است درحالی که کارکنان آن‌ها که بدنه اصلی شرکت را تشکیل می‌دهند تنها 17 درصد حقوقشان افزایش داشته است.

در بین این تجمع‌کنندگان نیز درباره تعطیلی برخی از شعب بیمه آسیا در شهرهای دیگر نیز مطرح می‌شود و این مسئله در حال گسترش پیدا کردن است که دیگر کارکنان بیمه آسیا نیز به ادامه همکاری نپردازند.

در حال حاضر ساختمان مرکزی و دیگر ساختمان‌های محدوده خیابان طالقانی مرتبط با بیمه آسیا به حالت تعطیلی در آمده و کارکنانشان به نشانه اعتراض در خیابان حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایندگانی از بیمه مرکزی با اعضای هیات مدیره بیمه آسیا جلسه داشتند تا این موضوع هر چه زودتر برطرف شود.

همچنین چند تن از نمایندگان مجلس نیز خواستار پاسخگویی وزیر اقتصاد در مورد بیمه آسیا و بیمه دی در صحن علنی مجلس شده‌اند.

دقایقی پیش نماینده کارکنان بیمه آسیا در بین تجمع کنندگان حاضر شد و از تشکیل جلسه امروز بعدازظهر با هیات مدیره خبر داد، برهمین اساس تجمع کنندگان اعلام کردند اگر در این جلسه مطالباتشان برآورده نشود فردا ساعت 9 مجددا تجمع خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6