سرقتهای سریالی از طلافروشیهای پایتخت ناکام ماند

اعضای باندی که با تخریب سیستم های امنیتی طلافروشی ها، قصد سرقت های سریالی در پایتخت را داشتند، در اجرای نقشه خود ناکام ماندند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در پی سرقت های ناکام از چند طلافروشی در تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

ماموران با بررسی پرونده ها متوجه شدند در تمام این سرقت ها سارقان، سیستم دوربین های مداربسته طلافروشی ها را قطع کرده، اما در اجرای نقشه خود ناکام مانده بوده اند.

ماموران تجسس کلانتری ها نیز طلافروشی های سطح تهران را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند تا این که هفته گذشته ماموران کلانتری 119 مهرآباد به مرد میانسالی که اطراف یک طلافروشی پرسه می زد، مشکوک شده و با زیر نظر گرفتن وی مشاهده کردند، مرد میانسال دوربین های مداربسته طلافروشی را قطع کرد.

ماموران که احتمال می دادند متهم همدستانی داشته باشد، مرد میانسال را به صورت نامحسوس کنترل کردند.

زمانی که متهم به دو همدست دیگر خود ملحق شد، ماموران وارد عمل شده و هر سه را دستگیر کردند. در بازرسی از آنها چند دستگاه دوربین مداربسته و تجهیزات سرقت از طلافروشی ها کشف شد.

متهمان پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی به چند فقره سرقت ناکام از طلافروشی های تهران اعتراف کردند.

در ادامه مشخص شد، مرد میانسال که در زمینه نصب دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی فعالیت می کند، در این گروه وظیفه از کار انداختن تجهیزات ایمنی طلافروشی ها را به عهده داشته است. تحقیق از این متهمان ادامه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  4