به دنبال نوآوری در ابزارهای نوین الکترونیکی هستیم

در جهت افزایش EPS بانک;

مهندس ضیائی مدیرعامل پست بانک تصریح کرد: به دنبال نوآوری و استفاده از ابزارهای نوین الکترونیکی جهت افزایش EPS بانک هستیم و تلاش می کنیم با ایجاد بسترهای مناسب بانکی و توسعه درگاه های الکترونیکی کمترین هزینه و بیشترین سود را در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی پست بانک مهندس ضیائی مدیرعامل این بانک در جلسه مجمع عمومی عادی سال 91 این بانک در جمع سهامداران ضمن بیان مطلب فوق گفت: به دنبال نوآوری و استفاده از ابزارهای نوین الکترونیکی جهت افزایش EPS بانک هستیم و تلاش می کنیم با ایجاد بسترهای مناسب بانکی و توسعه درگاه های الکترونیکی کمترین هزینه و بیشترین سود را در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.
وی افزود: توسعه خدمت رسانی در مناطق محروم با بهره گیری از 14هزار و 500 شعبه و دفتر بانکی از استراتژی های مهم پست بانک است و گستردگی حضور آن در سطح کشور فرصت مناسبی برای بهبود وضعیت این بانک فراهم نموده است.
ضیائی اظهار داشت: پست بانک به مثابه یک کشتی غول پیکر و اقیانوس پیماست که فقط از 20 درصد ظرفیت آن استفاده شده است و این ظرفیت امیدی ایجاد می کند که با تحمل، بردباری و لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش کارکنان، کارگزاران، سهامداران و مشتریان بتوانیم به درجات بالایی از مطلوبیت نائل شویم.
مدیرعامل پست بانک با تاکید بر تغییر نگاه ها به این بانک عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده پست بانک سرمایه پایین آن است که بخشی از آن را از طریق تجدید ارزیابی دارائی ها افزایش خواهیم داد.
وی در ادامه تصریح کرد: حفظ وفادری مشتریان و سهامداران از اولویت های مهم مسئولان پست بانک است و در همین راستا تبلیغات لازم و درحد مقدورات جهت معرفی هرچه بیشتر بانک و خدمات آن برای تبدیل شدن این بانک به بانک ایران را آغاز کرده ایم.
ضیائی اضافه کرد: درحال حاضر رویکرد مردم نسبت به پست بانک بهتر شده و با حمایت تک تک سهامداران و تلاش کارکنان این وضعیت روبه افزایش است.
عضو هیات مدیره پست بانک خاطرنشان ساخت: درآمدهای این بانک فقط از طریق فعالیت های آن حاصل می شود و هیچ شرکت اقماری و جانبی درآمدزائی همانند سایر بانک ها ندارد و به این وضعیت افتخار می کنیم.
وی تاکید کرد: فعالیت پست بانک یک بانکداری واقعی است که در سطح فراگیر و گسترده به دنبال ارائه خدمات متنوع بانکی به ویژه خدمات خرده بانکداری است و تلاش می کند امکانات مالی و تسهیلات مناسبی را دراختیار تولیدکنندگان قرار دهد.
ضیائی اضافه کرد: فروش اموال و دارائی های غیرمنقول و املاک تملیکی از دیگر برنامه های پست بانک در سال جاری است که فرآیند فروش آن آغاز شده است.
وی در پایان ضمن اشاره به شفاف سازی فعالیت های پست بانک گزارشی از عملکرد و فعالیت های این بانک در سال 91 را به سهامداران ارائه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  72