تقدیر از چهره‌های اثرگذار بانک اقتصادنوین

طی مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران بانک اقتصادنوین، چهره‌های اثرگذار این بانک در سه ماهه نخست سال جاری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین علی‌اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک اقتصادنوین در تشریح جزییات معرفی این افراد گفت: به پیشنهاد کمیته فرهنگ سازمانی و به منظور قدردانی از تلاش همکاران و در راستای توانمندسازی بیشتر کارکنان، از این پس چهره‌های اثرگذار در دوره‌های سه ماهه معرفی خواهند شد.
وی افزود: توانمندسازی از جمله وظایف معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک اقتصادنوین است بدین ترتیب که با فراهم کردن زمینه و بستر مناسب امکان رشد و شکوفایی استعدادها و افزایش ضریب بهره‌وری و رضایت‌مندی مشتریان فراهم گردد.
حدادزادگان با اشاره به اینکه خدمات و تلاش کارکنان بانک به دقت مورد توجه مدیریت ارشد بانک است، گفت: با معرفی چهره‌های اثر گذار فضای رقابتی سالم در بین همکاران شکل خواهد گرفت که این رقابت در نهایت موجب ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی بیشتر مشتریان خواهد شد ضمن اینکه خلاقیت و نوآوری را در بین کارکنان بانک تقویت خواهد کرد.
رئیس کمیته فرهنگ سازمانی بانک اقتصادنوین در تشریح جزییات فرآیند چهره‌های اثرگذار این بانک در سال جاری گفت: سرعت عمل، نوآوری، کمیت و کیفیت کاری، دانش و سودآوری از جمله شاخص‌های مورد نظر بانک برای دستیابی به تمایز است که در معرفی چهره‌های اثرگذار موثر است.
در این مراسم معاونین مدیرعامل با بیان دلایل انتخاب و عملکرد حوزه تحت سرپرستی را تشریح و در ادامه از چهره‌های اثرگذار سه ماهه نخست سال 1392 این بانک قدردانی شد.
بر این اساس خانم‌ها کیمیا روحانی از معاونت بانکداری شرکتی، ایوت ناواسارتیان از معاونت بانکداری خرد، مهتاب اوسطی از معاونت فناوری اطلاعات، غزاله حبشی حسینی از مدیریت سازمان و توسعه سیستم‌ها و آقایان جعفر خان‌محمدی از معاونت بین‌الملل، امیر امیری از معاونت وصول و حقوقی، هومان فرهنگ از معاونت مالی، مجید فتاحی از معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی، وحید قاسمی از مدیریت بازرسی و رضا شیخی از اداره حوزه مدیریت به عنوان چهره‌های اثرگذار سه ماهه نخست سال 1392 مورد قدردانی قرار گرفتند.
در این مراسم همچنین از دست‌اندرکاران برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک اقتصادنوین سرکار خانم فاطمه فروزان سرپرست اداره روابط عمومی و تبلیغات و آقایان امیرعلی ثابتی مدیر مالی، امین پوربهبهانی رئیس اداره بودجه، مدیریت عملکرد و گزارش‌های مالی، مجید فتاحی رییس اداره حفاظت و انتظامات، امیرحسین رضاییان معاون اداره حوزه مدیریت، داریوش مرشدرزم رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی نیز قدردانی شد.

http://www.en-bank.com/images/website/PicForNews/News920506.gif

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  6