تعداد تراکنش‌های بانک صادرات ایران در تیرماه از مرز ۵۰۰ میلیون گذشت

تعداد کل تراکنش‌های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در تیرماه سالجاری از مرز 500 میلیون گذشت و نسبت به ماه قبل 8 درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در مرداد ماه سال جاری به طورمیانگین روزانه بیش از 16 میلیون و 352 هزار تراکنش‌ را از طریق سیستم سپهر و در مجموع  507 میلیون تراکنش موفق مالی انجام دادند. این میزان رشد تراکنش ها نمایانگر استقبال مشتریان از خدمات این بانک می‌باشد.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه‌جویی دروقت هزینه‌ هموطنان توسعه خدمات نوین را در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان تیرماه سال 92 بیش از 49 میلیون و 331 هزارحساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.

گفتنی است سیستم سپهر بانک صادرات ایران، درسال گذشته به طور میانگین بیش از 15 میلیون تراکنش در روز انجام داد و همچنین 3980 دستگاه خودپرداز این بانک نیز در روز 2میلیون و 129 هزار تراکنش مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب را انجام می‌دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

95  −  87  =