وزیر ارتباطات عضو سه کمیسیون دائمی دولت شد

با موافقت هیات وزیران، وزیر ارتباطات عضو سه کمیسیون دائمی امور اجتماعی و دولت الکترونیک، امور زیربنایی و علمی، تحقیقاتی و فناوری شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم، براساس موافقت هیات وزیران مبنی بر اصلاح ماده (6) آیین‌نامه داخلی هیات دولت، کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، کمیسیون امور زیربنایی و کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری از جمله کمیسیون‌های دائمی هیئت دولت است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن‌ها عضویت دارد.

با توجه به موافقت هیات وزیران، کمیسیون‌های دائمی هیئت دولت شامل کمیسیون اقتصاد، کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، کمیسیون فرهنگی، کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست، کمیسیون لوایح، کمیسیون سیاسی – دفاعی و کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری تشکیل خواهند شد.

بر این اساس محمود واعظی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- عضو کمیسیون‌های امور اجتماعی و دولت الکترونیک، امور زیربنایی و کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری خواهد بود.

این گزارش حاکی است، کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک متشکل از وزیران تعاون، کار و امور اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، کشور، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان، معاون حقوقی رئیس جمهور، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و امور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده است.

همچنین کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست؛ متشکل از وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، راه و شهرسازی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهد بود.

بر‌اساس این مصوبه، کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فن آوری؛ متشکل از وزیران صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، علوم، تحقیقات و فن آوری، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، اطلاعات،دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  3