همزمان با سالروز تاسیس بانک ملی ایران مدرسه ۹ کلاسه شهدای بانک ملی ایران در سنندج افتتاح شد

همزمان با هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران، طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، مدرسه 9 کلاسه شهدای بانک ملی ایران در سنندج افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این مراسم که علوی نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، شهبازی استاندار، حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، حجت الاسلام و المسلمین فراشی مدیرکل مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، سید قادر محمدی مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه پس‌انداز ملی ایران و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند، حاجی عباسی رئیس اداره امور شعب این استان طی سخنانی با اشاره به مشارکت بانک ملی ایران در امورخیریه و خیرخواهانه گفت: خیرین مدرسه‌ساز نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضاهای آموزشی کشور داشته‌اند و بی‌شک بدون کمک‌های آنها، توسعه فضاهای آموزشی صورت نمی‌گیرد.
وی توسعه فضاهای آموزشی را به عنوان مهمترین شاخص توسعه پیشرفت در راستای تربیت نیروی انسانی مومن و خلاق، حائز اهمیت دانست.
 عباسی گفت: برای ماندگاری علم باید ابزارش را فراهم کنیم که این ابزار شامل نیروی انسانی، فضای آموزشی و تجهیزات آموزشی است.
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه پس‌انداز ملی ایران نیز در بخشی از این مراسم بیان داشت: بانک ملی ایران افتخار دارد در راستای پیشبرد اهداف دولت، در مناطق محروم اقدام به مدرسه‌سازی نموده و با اختصاص بالغ بر 2 میلیارد ریال از محل 5 درصد از 2درصد بودجه جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک، در این امر خداپسندانه مشارکت کرده است.
در ادامه این مراسم حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان، از تلاش و همکاری صمیمانه مسئولان بانک ملی استان کردستان قدردانی کرد و گفت: این بانک در تمامی نقاط میهن اسلامی، پشتیبانی خود را از اهداف خیرخواهانه به خصوص در امر مدرسه‌سازی اعلام نموده و در این استان نیز پیشگامی خود را در امور خیریه به اثبات رسانیده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد سایر ادارات و سازمان‌ها نیز در امر مدرسه سازی قدم بردارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5