واگذاری خدمات دستگاه های اجرائی به دفاتر پست بانک

واگذاری خدمات دستگاه های اجرائی به دفاتر پست بانک ایران موجب فراهم نمودن دسترسی عمومی می شود و لازم است مسئولان همه دستگاه ها برای تحقق آن کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان قم ضمن تقدیر از خدمات این بانک در مناطق روستائی و همکاری در اعطای تسهیلات اشتغال زائی و خوداشتغالی و بیان مطلب فوق گفت: به منظور توسعه خدمات بانکی در روستاها و مناطق غیربرخوردار لازم است همکاری پست بانک ایران و بخشداری ها گسترش یابد و در همین زمینه مجموعه فرمانداری نیز آمادگی همه جانبه خود را برای کمک به این امر اعلام می کند.
همچنین در این نشست محمدعلی جباری مدیر شعب پست بانک استان قم گفت: پست بانک ایران به عنوان گسترده ترین شبکه بانکی کشور با بیشترین نقطه تماس و با قابلیت ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی به ویژه در مناطق روستائی و غیربرخوردار، نقش بسزائی در اشتغال زایی و کاهش ترددهای غیرضرور و هزینه روستائیان دارد.
وی افزود: پست بانک ایران به دنبال توسعه عدالت اجتماعی است و آمادگی دارد درصورت نیاز با حمایت فرمانداری و بخشداری ها در روستاهای فاقد دفاترخدمات بانکی حضور داشته باشد.
گفتنی است: مقرر گردید مدیر شعب پست بانک استان جهت توسعه همکاری ها درجلسات بخشداران شرکت نموده و به تشریح قابلیت های این بانک در ارائه خدمات متنوع مالی – بانکی در مناطق روستایی بپردازد و بخشداران نیز حمایت ها و پشتیبانی لازم را از این بانک داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄    =  99