پیش بینی سقوط شدید نرخ طلا

پیش بینی می شود در آستانه جلسه بانک مرکزی آمریکا درهفته پیش رو میزان فروش طلا افزایش یافته و این امر منجر به افت شدید بهای این فلز شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از سایت طلا/دبی کرانیکل، کارشناسان اقتصادی پیش بینی کردند نگرانی سرمایه گذاران از کاهش محرک پولی آمریکا موجب سقوط بهای جهانی طلا در هفته جاری خواهد شد.
جمعه هفته گذشته اونس جهانی طلا با کاهش در آن روز بازار را بست. به طور کلی بهای این فلز با افت 6درصدی به معاملات هفته پایان داد.
در بازار معاملات کامکس نیویورک هر اونس طلا برای تحویل در ماه دسامبر روز جمعه با کاهش 22دلاری یا به عبارت دیگر1.7درصدی تا سطح 1308دلار رسید.
قرار است نشست دو روزه مقامات بانک مرکزی آمریکا روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری(26و27 شهریور) برگزار و نتیجه نهایی روز چهارشنبه اعلام شود.
انتظار می رود مقامات بانک مرکزی آمریکا میزان خرید اوراق قرضه ماهیانه را بین 10 تا 20 میلیارد دلار از 85میلیارد دلار کاهش دهند.
سرمایه گذاران چندین ماه است که قبل از نشستهای بانک مرکزی آمریکا اقدام به فروش ذخایر طلای خود می نمایند. پیش بینی می شود در آستانه جلسه بانک مرکزی آمریکا درهفته پیش رو میزان فروش طلا افزایش یافته و این امر منجر به افت شدید بهای این فلز شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  ⁄    =  13