بیمه سرمد به بازار آمد

شرکت بیمه سرمد با هدف ارایه خدمات متنوع بیمه ای، ارتقا و توسعه صنعت بیمه پا به عرصه نهاده و در آینده نزدیک آماده ارایه خدمات به هموطنان گرامی در سراسر کشور می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، شرکت بیمه سرمد در راستای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی با هدف ارایه خدمات متنوع بیمه ای، ارتقا  و   توسعه صنعت بیمه پا به عرصه نهاده و در آینده نزدیک آماده ارایه خدمات به هموطنان گرامی در سراسر کشور می باشد. سهامداران اصلی این شرکت بیمه را بانک صادرات ایران، بانک شهر، شرکت سرمایه‌گذار خوارزمی و مؤسسه همیاری غدیر تشکیل می‌دهند. این شرکت با سرمایه 400 میلیارد ریال به زودی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

علیرضا هادی، مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در خصوص رویکرد این شرکت گفت: با تدابیر اندیشیده شده و با توجه به ظرفیت­ و بسترهای موجود این شرکت از لحاظ خدمات دهی، میزان پرتفوی و ارایه خدمات بیمه ای به ویژه در بخش بیمه های زندگی جزء شرکت های بیمه­ای برتر در سطح کشور خواهد شد.

وی در ادامه درخصوص دو سهامدار بانکی شرکت بیمه سرمد، گفت: گسترش خدمات بانک ـ بیمه در جهان یکی از شاخص‌های مطلوب ارائه خدمات اقتصادی به شمار می‌آید و در همین راستا، همکاری بانک ـ بیمه ای گسترده میان شرکت بیمه سرمد، بانک صادرات ایران و بانک شهر در دستور کار قرار دارد.

علیرضا هادی همچنین تأکید کرد: شرکت بیمه سرمد با برنامه ریزی‌های کامل و بهره گیری از کارشناسان متخصص بیمه‌ای، قبل از صدور پروانه فعالیت، تمامی مراحل مربوط به ساماندهی، پشتیبانی، ساختار بخش­های فنی، فناوری اطلاعات ، پذیرش و استخدام نیروی انسانی متخصص خود را به انجام رسانیده است و لذا به محض آغاز رسمی فعالیت خود از آمادگی لازم برای ارائه کلیه خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور برخوردار خواهد بود. در راستای این هدف، ارائه محصولات بیمه‌ای با شیوه‌های نوین و براساس نیازهای بیمه گذار، مورد توجه ویژه قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  84  =  94