قدردانی از اقدامات بانک اقتصادنوین در همایش جایگاه بورس در اقتصاد کشور

رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین همایش جایگاه بورس در اقتصاد کشور با اهدای لوح تقدیر و تندیس از مدیرعامل بانک اقتصادنوین به پاس اقدامات صورت گرفته توسط این بانک قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین در متن این تقدیرنامه آمده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" افتخار نام گذاری یافته است و به انگیزه سپاس و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند و گام های مثبت و تحسین برانگیز آن مجموعه که در راستای عناوین فوق کوشیده و افتخاراتی آفریده است، بر اساس رای هیات داوران همایش، بدین وسیله از دستاورها و توفیقات علمی و عملی مجموعه تحت مدیریت جنابعالی تقدیر می‌شود.
امید که حضرتعالی و همکاران گرامی و سخت کوش این مجموعه نام‌آور و سرافراز، در نیل به اهداف والای میهن اسلامی خویش پیوسته موفق تر از گذشته باشید.
لازم به ذکر است در نخستین همایش جایگاه بورس در اقتصاد کشور که شهریور ماه امسال در مرکز بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد از سازمان‌های تاثیرگذار در عرصه بازار بورس قدردانی شد که قدردانی از مدیرعامل و بانک اقتصادنوین نیز در این راستا بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  8  =  12