قهرمانان کشتی جهان بامداد جمعه در تهران

تیم ملی کشتی آزاد ایران که قهرمان چهل و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد جهان شده است، عصر پنجشنبه بوداپست پایتخت مجارستان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل ایرنا، با توجه به اختلاف ساعت ایران و مجارستان، تیم ملی کشتی آزاد ایران بامداد جمعه به تهران خواهد رسید.

جشن قهرمانی تیم کشتی آزاد ایران شامگاه چهارشنبه در سفارت ایران در بوداپست برگزار شد و بعد از آن اعضای تیم ملی راهی هتل محل اقامت خود شدند.

چهل و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2013 بزرگسالان جهان در شهر بوداپست مجارستان، چهارشنبه شب با قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران به پایان رسید.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان این مسابقه ها که به مدت سه روز در ورزشگاه پاپ لاسلو شهر بوداپست پایتخت مجارستان جریان داشت،‌ با کسب دو مدال طلا، یک نقره، دو برنز و 46 امتیاز تیمی به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم ملی کشتی آزاد روسیه نیز با کسب دو مدال طلا، سه برنز و 44 امتیاز پشت سر تیم ایران قرار گرفت و به مقام نایب قهرمانی رسید.

همچنین تیم های گرجستان، اوکراین، آمریکا و هند به ترتیب با 29، 27، 25 و 23 امتیاز در رده های سوم تا ششم قرار گرفتند و تیم های کوبا و مغولستان با امتیاز مشترک 19 و ارمنستان و ترکیه با امتیاز مشترک 18 به ترتیب رده های هفتم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

«رضا یزدانی» و «حسن رحیمی» در وزن های 55 و 96 کیلوگرم مدال طلا، «عزت الله اکبری» در وزن 74 کیلوگرم مدال نقره،‌ «مسعود اسماعیل پور» و «احسان لشکری» در وزن های 60 و 84 کیلوگرم مدال برنز این رقابت ها را به دست آوردند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقه های کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال های 1961 در یوکوهاما ژاپن،‌ 1965 منچستر انگلیس، 1998 تهران و 2002 تهران به مقام قهرمانی رسیده بود و چهارشنبه شب در شهر بوداپست پایتخت مجارستان، پنجمین مقام قهرمانی خود را در جهان جشن گرفت. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  −  56  =