نیروی انسانی سرمایه اصلی پست بانک ایران است

نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی پست بانک ایران است زیرا آنها محور خدمت رسانی به روستاها و مناطق دوردست هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک مسعود کمال آبادی مدیرامور اداری و پشتیبانی این بانک در جلسه شورای اداری پست بانک استان خراسان جنوبی ضمن بیان مطلب فوق و تقدیر از عملکرد شایسته کارکنان آن گفت: تلاش های خوبی جهت جذب منابع و خدمت رسانی به مردم توسط پست بانک خراسان جنوبی صورت گرفته و این استان در تمامی شاخص های بانکی نیز موفق بوده است.
وی با اشاره به برخی امور رفاهی و انگیزشی کارکنان از قبیل؛ پرداخت وام ضروری، کارانه و حق لباس اظهار داشت: همه اینها گامی در جهت رفاه بیشتر کارکنان بانک است بطوریکه در شش ماه اول سال جاری بیش از یک هزار و 300 نفر از اماکن رفاهی بانک در نقاط مختلف کشور استفاده کرده اند.
کمال آبادی افزود: تجمیع اقساط وام های خرید مسکن و جعاله کارکنان در آینده نزدیک انجام خواهد شد.
مدیرامور اداری و پشتیبانی عنوان کرد: نیروهای خدماتی بانک، نیروهای شایسته و خدومی هستند و نهایت تلاش خود را برای موفقیت پست بانک به کار می گیرند.
وی درپایان درخصوص موانع و مشکلات پیش روی جذب نیروی انسانی نیز توضیحات لازم را ارائه کرد.
همچنین قزلباش رییس اداره کل امور کارکنان در این نشست ضمن تبیین ساختار نیروی انسانی بانک و پاسخ به سوالات رؤسای شعب، خواستار شناسائی مشکلات و برنامه ریزی لازم برای رفع آن شد.
گفتنی است: حمیدرضا احمدپور شهری مدیر شعب پست بانک استان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان، خواستار توجه جدی مدیران به کمبود نیروی انسانی و بهبود وضعیت موجود آن شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. بیکار می گوید

    کاش از ناگفته های استخدام نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی بانک ها هستند هم گفته میشد.. بانک های زیادی حق داوطلب های استخدامی را زیر پا گذاشتند و هیچ کس هم پاسگخو نیست از جمله این بانک ها میتوان به :
    بانک کشاورزی ، بانک قرض الحسنه مهر ایران ، بانک صنعت و معدن اشاره کرد که با وجود دریافت وجه تکلیف داوطلبین استخدام مشخص نشده، واقعا هیچ ارگانی در این موارد مسئولیتی نداره که همه ارگان ها سکوت کردن؟؟

ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1