استقبال نمایندگان بانک اقتصادنوین از قهرمان کشتی جهان

در میان استقبال باشکوه هم‌وطنان، نمایندگان بانک اقتصادنوین، اعضای فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران به عنوان قهرمان مسابقات جهانی بوداپست مجارستان وارد کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین قهرمانان اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشور بامداد روز جمعه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی امام (ره) با اهدای گل مورد استقبال نمایندگان بانک اقتصادنوین به عنوان حامی اصلی این تیم قرار گرفتند.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی، با کسب 46 امتیاز پس از 11 سال به مقام قهرمانی دست یافت. تیم ملی کشتی آزاد ایران آخرین بار در سال 2002 قهرمان جهان شده بود و اکنون پس از 11 سال جام قهرمانی دوباره به ایران بازگشت.
این پنجمین قهرمانی ایران در کشتی آزاد جهان بود. تیم ایران پس از 48 سال در خارج از خانه قهرمان جهان شد و این دوره برای بار سوم در خارج از کشور قهرمان دنیا شد. مسابقات جهانی 1961 یوکوهاما، 1965 منچستر، 1998 تهران و 2002 تهران چهار عنوان قهرمانی پیشین ایران در مسابقات جهانی هستند.
در این رقابت‌ها حسن رحیمی و رضا یزدانی آزادکاران اوزان 55 و 96 کیلوگرم کشورمان صاحب نشان طلا شدند، مسعود اسماعیل پور و احسان لشگری در اوزان 60 و 84 کیلوگرم به نشان برنز دست یافتند و عزت‌اله اکبری در وزن 74 کیلوگرم مقام دوم دست یافت.
رسول خادم به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی و سرمربی، به همراه غلامرضا محمدی، رضا لایق، محمد طلایی، علیرضا رضایی، محمود اسماعیل پور و امیر توکلیان به عنوان اعضای کادر فنی و علی بیات سرپرست تیم ملی کادر هدایت ملی پوشان را در چهل و چهارمین دوره رقابت های جهانی مجارستان برعهده داشتند.
بانک اقتصادنوین در راستای مسئولیت اجتماعی و توجه به منافع ملی در عرصه ورزش با انعقاد قرارداد رسمی با فدراسیون کشتی حامی انحصاری تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  6