بانک صادرات ایران با وزارت صنعت، معدن و تجارت تفاهم نامه همکاری امضای کرد

مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه همایش سراسری مدیران شبکه این بانک از امضای تفاهم نامه بین این بانک و وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف حمایت از بخش های تولیدی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در همایش مدیران شبکه این بانک که در محل باشگاه حسین‌آباد برگزار گردید. مهندس پیشرو در سخنانی اعلام کرد: این بانک به منظور حمایت از واحدهای تولیدی طی تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت صنعت و معدن و تجارت به امضاء رساند موافقت نموده است تا به واحدهای تولیدی که از سوی معاونت وزیر و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی معرفی می‌گردند تسهیلات اعطاء نماید.

وی با تأکید بر حمایت بانک از بخش‌های مولد و اشتغال زا گفت: شبکه گسترده این بانک با تمام توان و ظرفیت خود، برای تحقق اهداف کلان نظام و سیاست‌ و برنامه‌های اقتصادی دولت در زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال تلاش می‌کند.

پیشرو افزود: اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و آحاد جامعه با رویکرد افزایش اشتغال از اولویت‌های اساسی این بانک می‌باشد

مدیرعامل تصریح کرد: جامعه از ما به عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی انتظار دارد تا نقش مؤثرتری در بخش‌های تولیدی داشته باشیم. در این راستا برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت، حماسه اقتصادی و رونق اقتصادی تلاش می‌کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  ⁄  6  =