مبلغ ۴ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد

بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، رفع گرفتاری‌های نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی در پنج ماهه اول سال 92 مبلغ 4 هزار و 518 میلیارد ریال وام ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور کمک به اقشار کم درآمد و ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه تا پایان مرداد ماه سال 92، مبلغ 4 هزار و 518 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را در اقصی نقاط کشور به متقاضیان پرداخت کرد.

گزارش آمارهای عملکردی درخصوص وام‌های قرض الحسنه نشان می‌دهد که این بانک با پرداخت مبلغ 9 هزار و 310 میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض الحسنه 372 هزار جوان را روانه خانه بخت نموده است. همچنین این بانک تا پایان اسفندماه سال 91، مبلغ 80 میلیارد ریال وام مسکن روستایی و بیش از 648 میلیارد ریال بابت اشتغال زایی، 108 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه درمان بیماری پرداخت کرده است.

گفتنی است هزاران نفر از هموطنان نیازمند در اقصی نقاط کشور از این نوع تسهیلات استفاده نموده‌ا ند و دارندگان حسابهای پس انداز قرض الحسنه به عنوان تأمین کنندگان اصلی منابع آن می‌باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  −  82  =