گمانه‌های تازه از تغییرات و جابه‌جایی‌های جدید در شبکه بانکی

پس از مشخص شدن مدیرعامل بانک ملی، شنیده‌ها حاکی از تغییرات متعدد دیگری در سیستم بانکی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا به دنبال تغییرات و جابه‌جایی‌های چند روز اخیر در سیستم بانکی و گمانه‌های دیگری از تغییرات جدید در این بخش به گوش می‌رسد.
بر اساس خبرهای به دست آمده، محمدرضا پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران برای دو سال دیگر در سمت خود ابقاء خواهد شد. البته این خبر، نتیجه جلسه وزیر اقتصاد با مدیرعامل بانک صادرات بوده است.
خبر دیگر اینکه در حالی که در ابتدا قائم مقامی بانک مرکزی و یا یکی از معاونت‌های وزارت اقتصاد از گزینه‌های اصلی برای حضور پاشایی‌فام بود، با توجه به مطلوب نبودن وضعیت جسمانی وی، به احتمال زیاد به بانک ایران و اروپا می‌رود.
یکی دیگر احتمالات مطرح در شبکه بانکی، حضور حیدری مدیرعامل سابق بانک ملی در بانک تجارت است. گفته می‌شود مدیرعاملی حیدری در این بانک محتمل است.
تغییرات در شبکه بانکی به اینجا ختم نمی‌شود و برخی خبرها از رفتن علی دیواندری از بانک ملت حکایت دارد. البته هنوز نامی از فرد جایگزین وی در این سمت شنیده نشده است.
همچنین گفته می‌شود، محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی تا 5 آبان ماه امسال بازنشسته خواهد شد و به همین واسطه به احتمال زیاد فرد دیگری به جای او به این سمت منصوب می‌شود. در ابتدا گفته می‌شد طهماسب مظاهری دبیرکل بانک مرکزی خواهد شد اما وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت که تاکنون برای تصدی این سمت با او صحبتی نشده است.
به نظر می‌رسد تحولات در شبکه بانکی ادامه داشته باشد و تیم جدید مدیریتی در آینده نزدیک مشخص شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  20