آئین نامه انضباطی شرکت سداد تصویب شد

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت داده ورزی سداد اعلام کرد: آئین نامه انضباطی کار در شرکت داده ورزی سداد پس از برگزاری انتخابات کمیته انضباطی و تعیین اعضای این کمیته اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،هدف اصلی از کمیته انضباطی ، اعتلای سطح کیفیت خدمات و ارتقاء سطح مهارت ها و شناخت و پرورش استعدادها، رعایت حقوق انسانی، وجدان کاری و انضباط اجتماعی در محیط کار و تشویق کارکنان به ارائه کار بهتر و استقرار انضباط اداری و تکریم اخلاق اسلامی است.
تخلفات در آئین نامه انضباط کار ، به 2 گروه کلی تقسیم می شوند که شامل تخلفات ناشی از تأخیر ورود و تعجیل و غیبت غیرموجه و تخلفات موردی می باشد.
این گزارش می افزاید: در هر شرکت حداقل یک کمیته انضباط کار با ترکیب ، نمایندگان مدیریت 2 نفر ، نمایندگان کارکنان 2 نفر ، نمایندگان سرپرستان و مدیران 1 نفر و 1 نفر ناظر حقوقی تشکیل خواهد شد.
کلیه شکایات به کمیته انضباط کار باید دارای نام و امضاء باشد و اگر شکایتی بدون دلیل ارسال شود خود شخص فرستنده قابل تعقیب است. از طرفی هر شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی چنانچه نسبت به رفتار اداری یا استخدامی شخصی معترض باشد می تواند به دفتر کمیته انضباطی کار مراجعه نماید.
در پایان آئین نامه انضباط کار برای کلیه کارکنان مشمول قانون کار در شرکت داده ورزی سداد، قراردادی، مأمور می باشد. تصمیم گیری نهائی برای کارکنان مأمور در شرکت توسط کمیته انضباط کار شرکت انجام شده و گزارش نهایی آن به اداره متبوع ابلاغ می شود.
لازم به ذکر است تصمیم گیری نهایی برای کارکنان از شرکت، توسط تیم کمیته انضباطی تصمیم گیری شده و گزارش نهایی آن بــــــــه کمیته انضباط کار شرکت ابلاغ می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  21  =  25