سلف سرویس‌ها ستاره‌دار می‌شوند

رییس اتحادیه رستوران و سلف سرویس از عدم وجود نرخ‌نامه برای اتحادیه خبر داد و گفت: نرخ‌نامه هر واحد صنفی بنابر فاکتور خرید مواد مصرفی همراه با هزینه‌ی سربار و 20 درصد سود محاسبه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سید علی اصغر میرابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل آنکه مواد مصرفی متفاوتی در بازار در کنار طرز پخت متفاوت، دکور، طراحی و محل قرار‌گیری واحد صنفی وجود دارد نمی‌توان نرخ‌نامه یکسان برای آن تعریف کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر به دنبال آن هستیم که برای واحد‌های صنفی ستاره تعیین کنیم.

میرابراهیمی در رابطه با این موضوع افزود: 70 امکان وجود دارد تا به یک واحد صنفی از یک تا پنج ستاره تعلق گیرد که از این موارد می‌توان به دکور، طراحی، مواد مصرفی، چگونگی سرویس‌دهی و متراژ مغازه اشاره کرد.

رییس اتحادیه رستوران و سلف سرویس همچنین از همکاری سازمان دامپزشکی در رابطه با بازرسی از واحد‌های صنفی برای کیفیت مواد پروتئینی و مصرفی واحد‌های صنفی خبر داد.

وی با اشاره به وجود واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا واحد‌های بدون پروانه کسب شناسایی شده و واحد‌های رستورانی، تغذیه‌فروشی‌ها و سرویس‌ها سازماندهی شوند.

میرابراهیمی در رابطه با واحد‌های صنفی گرانفروش که به دلیل طراحی و محل قرارگیری مغازه محصولات خود را با قیمت بیش از عرف به فروش می‌رسانند و هراسی از جریمه و پرداخت آن ندارند گفت: هر واحد صنفی که بیش از قیمت کارشناسی محصولات خود را به فروش برساند بعد از دوبار جریمه نقدی پلمپ خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  3