خلعتبری: گل‌های مهم من برای پرسپولیس در راه است/ دوست دارم با آلمان همگروه شویم

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم ملی این روزها با انگیزه زیادی در تمرینات حضور دارد تا خودش را آماده بازی با تایلند کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ البته روز پنچشنبه خبر مصدومیت خلعتبری در سایت های خبری منتشر شد که او این موضوع را تکذیب می کند.خلعتبری در خصوص شرایط تیم ملی،حضور بازیکنان جدید در این اردو و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.با او در مورد پرسپولیس هم صحبت کردیم و محمدرضا تاکید کرد که به زودی گلزنی هایش در پرسپولیس هم شروع خواهد شد.

مثل اینکه مصدوم شدی؟

نمی‌دانم چطور مصدوم شدم که خودم هم خبر ندارم! این موضوع صحت ندارد و من مصدوم نیستم. در تمرین پنجشنبه یک لحظه پشت پایم درد گرفت به همین دلیل تشخیص دادم فشار نیاورم و در این خصوص با پزشک و سرمربی تیم ملی حرف زدم.

یعنی الان مشکلی نداری؟

خیر، مشکلی برای بازی و تمرین ندارم و کاملا آماده هستم.

جو تیم ملی چطور است،مثل اینکه کروش هم با بازیکنان حسابی شوخی می کند؟

جو بسیار خوب و شادابی در تیم ملی وجود دارد و کروش هم به موقعش با بازیکنان بگو بخند دارد.خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحی و بدنی وضعیت خوبی دارند.

بازی با تایلند را چطور می بینی؟

بازی سختی است و نمی توان تایلند را دست کم گرفت.آنها پیشرفت کرده اند و دیدید که بوریرام هم به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کرد. قطعا هدف ما از این بازی خانگی کسب 3 امتیاز است تا کار صعودمان به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا آسان شود.

تا حالا جلوی تایلند بازی کردی؟

زمان مربیگری دایی یک بار مقابل تایلند بازی کردم که فکر می کنم مساوی شد.

در مورد اضافه شدن بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا چه صحبتی داری،قبول داری حضور آنها به نفع تیم ملی بود؟

این تصمیمی بود که کروش گرفت.شما می بینید که دژاگه در چه سطحی قرار دارد و چقدر برای تیم ملی مفید است یا قوچان نژاد که گل های حساسی زد.مطمئنا همه ما از آمدن بازیکنانی که به تیم ملی کمک می کنند استقبال می کنیم.

در مورد دانیال داوری چه صحبتی داری؟

دروازه بانی که در بوندس لیگا بازی می کند نیازی به تعریف ندارد.داوری دروازه بان خوبی است در ضمن رحمان احمدی و حامد لک هم گلرهای خوبی هستند.

در جام جهانی دوست داری به چه تیمی همگروه شویم؟

من آلمان را دوست دارم و معتقدم یکی از بهترین تیم های دنیا است.شاید بعضی بازیکنان بگویند که با تیم های ضعیف همگروه شویم تا شانس صعود داشته باشیم ولی من دوست دارم آلمان در گروهمان باشد تا بازی مقابل این تیم را تجربه کنم.اگر آلمان نشد دوست دارم با پرتغال همگروه شویم.

در مورد پرسپولیس صحبت کن.خیلی ها انتظار دارند بیشتر برای این تیم گل بزنی؟

من قبل ار آمدن به پرسپولیس مصدوم بودم و با شرایط ایده آل به این تیم اضافه نشدم به همین دلیل نیاز به زمان دارم.در سیستم 1-3-2-4 در کنار خط بازی می کنم ولی نظر دایی برایم مهم است و باید خواسته های او را در زمین پیاده کنم.وقتی به سپاهان رفتم 13 هفته گل نزدم و آن زمان گفتم که به زودی برای سپاهان گل های مهمی خواهم زد.الان هم می گویم که گل های مهم من برای پرسپولیس از راه می رسد و مطمئن باشد برای این تیم در بازی های آینده گل می زنم.

تا حالا قهرمان لیگ برتر نشدی،درست است؟

خیر،متاسفانه قهرمان نشدم و امیدوارم با پرسپولیس به این عنوان برسم.پرسپولیس تیم خوب و جوانی دارد و می تواند امسال مدعی جدی باشد. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم، پرسپولیس آن قدر بزرگ است که در جمع مدعیان قرار داشته باشد. ما اگر در 3 بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل امتیازات کامل را کسب کنیم یکی از مدعیان قهرمانی در نیم فصل و حتی پایان فصل خواهیم بود.

در مورد اختلاف دایی و مایلی کهن چه صحبتی داری؟

دایی اسطوره فوتبال ایران است و مایلی کهن هم به عنوان پیشکسوت فوتبال قابل احترام است.امیدوارم این مشکلات حل شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −    =  24