گردهمایی فعالان اقتصادی با بانک گردشگری

گردهمایی مشترک فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی با بانک گردشگری، روز 30 مهر ماه با حضور دست‌اندرکاران عرصه‌های تولید، اقتصاد و گردشگری بخش خصوصی و دولتی استان، برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رضا غیاثی‌نژاد، دبیر همایش با اعلام خبر فوق گفت: این همایش با هدف اهمیت دادن به خرد جمعی و بهره‌گیری از تجارب گسترده صاحبان فن، نظر، سرمایه و تجربه برگزار می‌شود.
وی افزود: گردهمایی مشترک فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی با بانک گردشگری، در حقیقت به مثابه آغازی برای برنامه‌های متمرکز بانک گردشگری در استان‌های کشور است.
غیاثی‌نژاد درباره علت انتخاب استان خراسان رضوی برای برگزاری این همایش اعلام کرد: مشهد مقدس و شهرهای اطراف آن، یک قطب بزرگ اقتصادی در حوزه‌های تولیدی را تشکیل داده‌اند و به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) و نیز مناطق تاریخی و خوش آب و هوا در این استان، گردشگران زیادی نیز به این سمت تمایل دارند.
وی ادامه داد: تمرکز بیش از 50 درصد هتل‌های کشور در شهر مشهد مقدس، دلیل دیگری است که بر اهمیت این شهر در حوزه گردشگری گواهی می‌دهد. به گفته وی، هم‌مرز بودن استان خراسان رضوی با همسایه شرقی کشور که موجب رونق تجارت در این منطقه شده نیز بر جذابیت‌های اقتصادی این منطقه افزوده و به‌خاطر جمیع این جهات است که استان خراسان رضوی به عنوان نخستین محل برای برگزاری گردهمایی مشترک با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و دولتی انتخاب شد.
مشاور مدیرعامل بانک گردشگری اظهار داشت: بانک گردشگری با دو شعبه در شهرستان مشهد مقدس، آماده ارائه خدمات به کلیه هم‌وطنان، مشتریان، صاحبان سرمایه، کارآفرینان و فعالان اقتصادی و گردشگری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  54