حمایت بانک مشترک ایران و ونزوئلا از بومیان

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در افتتاحیه جشنواره فرهنگی-هنری ونزوئلا بر لزوم تبادل فرهنگی بیشتر میان ایران و ونزوئلا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهندس بهمن وکیلی در افتتاحیه جشنواره فرهنگی-هنری ونزوئلا در فرهنگسرای ارسباران با اشاره به سابقه همکاری های اقتصادی دو کشور و روحیه انقلابی مشترک میان مردم ایران و ونزوئلا گفت: بسیاری از صادرکنندگان ما با خانه سازی، تراکتورسازی، ساخت کارخانه سیمان و کارخانه آرد در بازار ونزوئلا حضور پیدا کرده اند ولی باید زمینه همکاری های فرهنگی هم فراهم شود.
آقای مهندس وکیلی تصریح کرد:شناخت ریشه های فرهنگی و هنری آمریکای لاتین برای فعالان تجاری ایران در منطقه خصوصا ونزوئلا بسیار مهم است و باید در اولویت کاری آنها قرار بگیرد.
وی به اشاره به نقش هوگو چاوز، رییس جمهور فقید ونزوئلا، در توسعه روابط دو کشور و خصلت انقلابی و استکبار ستیزی او افزود: او از مهمترین رهبران آمریکای لاتین بود و جای ایشان در خاطره انقلابیون محفوظ خواهد ماند.
رییس هیات مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا با مرور تاریخچه تاسیس این بانک  در سال 2007 و نقش هوگو چاوز و رییس جمهور سابق کشورمان،‌ آقای احمدی نژاد در تاسیس این بانک ادامه داد: با وجود برخی از مشکلات این بانک مشترک ایرانی و خارجی نمونه و الگوی خوبی است و به نوعی تنها بانک خارجی در کشور است و توانسته فعالیت های خوبی را در ونزوئلا و سایر کشورها به انجام برساند و به مستحکم شدن روابط از طریق حمایت از صادرکنندگان هر دو کشور کمک می کند.
مهندس بهمن وکیلی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و و هنری ونزوئلا و بزرگداشت روز مقاومت بومیان در پایان سخنان خود گفت: بانک مشترک ایران و ونزوئلا  از این فعالیت حمایت می کند و خود را میزبان آن می داند.
جشنواره فرهنگی-هنری ونزوئلا برای گرامیداشت خاطره مقاومت بومیان این کشور با حمایت وزارت امور خارجه ، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و بانک مشترک ایران و ونزوئلا  از 24 تا 26 مهرماه سالجاری در محل فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  45