شکایت ملی پوشان کشتی از یک اسپانسر

تعدادی از کشتی گیران تیم ملی از وعده های عملی نشده یک اسپانسر شکوه و گلایه کردند.

رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد که در رقابتهای جهانی بوداپست قهرمان شد، در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: در مسابقات جهانی بوداپست فردی به نام قاسمی که به همراه خطیب به مجارستان آمده بود نزد ما آمد و با چرب زبانی از ما ملی پوشان خواست تا لباس بانک (…) را بپوشیم. او حتی از آنجا با موبایل شخص من به فرد مسئولی از این بانک زنگ زد و آنها قول دادند که در قبال پوشیدن لباس این اسپانسر، جوایزی به ملی پوشان اهدا شود.

وی ادامه داد: من این موضوع را به بچه ها منتقل کردم و این فرد هم شماره اش را به من داد تا در بازگشت پیگیر جوایز شوم. وقتی به ایران آمدیم گفتند مطلبی چاپ شده مبنی بر این که بانک (…) در همان فرودگاه جوایز کشتی گیران را داده است در حالی که کذب محض است.

یزدانی افزود: 20 روز است که به آقای قاسمی زنگ می زنم اما حتی جواب من را هم نمی دهد. نمی دانم این جوایز که می گویند به کشتی گیران داده شده، چه شده و موضوع چیست. می‌خواهم این مسئله مشخص شود چرا که کشتی گیران با آن شرایط اسف بار در اردوی تیم ملی که غذا هم برای خوردن نبود تمرین کردند و قهرمان جهان شدند اما حالا با اعتبار آنها این گونه بازی می شود و وعده های داده شده عملی نمی شود.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در پایان اظهار کرد: این فرد را خطیب آورده است اما نمی دانم این آقا در فدراسیون چه کاره است و چرا باید پای چنین افرادی که سابقه شان هم مشخص است به فدراسیون کشتی باز شود. البته ما پی گیر این موضوع خواهیم شد تا حق کشتی گیران داده شود.

همچنین عزت‌الله اکبری، نایب قهرمان وزن 74 کیلوگرم جهان در این زمینه به ایسنا گفت: این آقا در مجارستان به بچه ها گفت که با پوشیدن گرمکن این بانک اگر روی سکو بروید به عنوان جایزه به شما ماشین می‌دهیم اما حالا حتی جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد. البته من شنیده‌ام که گفته جوایز را داده‌ام اما هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.

وی افزود: کاری از دست ما بر نمی‌آید و گفتیم شاید با رسانه‌ای کردن این مساله صدایمان به گوش کسی برسد. هر کس که می‌رسد به کشتی ظلم می‌کند. این مسائل کشتی‌گیران را بی‌انگیزه کرده و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند تا پرداخت نشدن مطالبات در رقابت‌های پیش‌رو شرکت نکنند.

مسعود اسماعیل پور، نفر سوم وزن 60 کیلوگرم جهان هم با تایید صحبت‌های یزدانی و اکبری به خبرنگار ایسنا گفت: آقایان در مجارستان به ما گفتند که لباس بانک (…) را بپوشید تا پس از کسب مقام به شما ماشین و پاداش بدهیم اما حالا هرچه پیگیری می کنیم هیچ خبری از آقای قاسمی نیست. او دوست خطیب بود نمی‌دانم به چه عنوانی در همه مسائل هم دخالت می‌کرد!

وی در ادامه اظهار کرد: بانک (…) گفته که این جوایز را که حدود 900 میلیون تومان است، داده‌ایم ولی چیزی به دست ما کشتی‌گیران نرسیده و معلوم نیست که این جوایز چه شده است.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نیز درباره این موضوع به خبرنگار ایسنا گفت: آقای قاسمی همراه خطیب به مجارستان آمده بود ولی نمی‌دانم او در بوداپست چه نقشی داشت. او به بچه‌ها گفت که گرمکن‌های این بانک را بپوشند ولی به وعد‌هایی که داد عمل نکرد. به خطیب هم که می‌گوییم، امروز و فردا می‌کند. فقط می‌دانم از طرف بانک (…) یک ریال هم به ملی پوشان داده نشده است.

وی ادامه داد: این بدقولی‌ها در روحیه کشتی‌گیران اثر می‌گذارد و کسی هم پاسخگو نیست. نمی‌دانیم در صورت عملی نشدن وعده‌ها، با ملی پوشانی که حق حضور در لیگ را هم ندارند چه کار باید بکنیم.

به گزارش ایسنا، این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مشخص نیست، بانک مذکور به وعده‌اش عمل کرده یا نه و اگر عمل کرده، این پاداش در اختیار کیست که به ملی‌پوشان داده نشده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  −    =  82