۹۰ درصد برندهای معروف عطر و ادکلن در ایران تقلبی است

یورو مونیتور با پیش بینی رشد 13 درصدی مصرف عطر و ادکلن در ایران طی سال های آینده نوشت: صنعت عطر ایران تحت تاثیر حضور قوی عطریات تقلبی در بازار قرار دارد به طوری که گفته می‌شود 90 درصد برندهای معروف در این بازار تقلبی اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم یورو مونیتور طی گزارشی از صنعت عطر ایران نوشت: صنعت عطر در ایران همچنان تحت تاثیر حضور قوی عطریات تقلبی در بازار قرار دارد.

در میان عطرها و ادکلن های خوب، انواع مختلفی از برندها در ایران در دسترس هستند، اما عطرهای تقلبی در بازار عطر و ادکلن ایران دست برتر را دارند. چند عمده فروش معتقدند که حداقل 90 درصد عطرهای معروف و صاحب برند در ایران تقلبی هستند.

این مسئله سرمایه گذاری در بازار عطر ایران برای شرکت های مهم چندملیتی را بسیار دشوار می سازد.  در عین حال، عطرهای دارای برند معروف، درحال رقابت بسیار نزدیک با عطریاتی هستند که مارک مشهوری ندارندو به سادگی و با قیمت های نازل در دسترس مشتریان قرار دارند.

پیش بینی می شود که تعداد جمعیت جوان ایران در سال های آینده افزایش یابد، که این به منزله تغییرات اساسی در الگوی مصرف کلی مشتریان ایرانی است. در نتیجه، انتظار می رود که عطریات در ایران طی سال های آینده، حضوری قوی را به ثبت برسانند.

بر اساس این گزارش مشتریان جوان به استفاده و خرید بیشتر عطریات عادت خواهند کرد و برخی از آنها ممکن است حتی به سمت خرید برندهای مشهور روی بیاورند، که پیش بینی می شود فروش این نوع عطرها در این دور ه رشد خوبی را شاهد باشد.

 به طور کلی، نرخ رشد مصرف عطر  و ادکلن در ایران برای سال های آینده 13 درصد در سال پیش بینی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  +    =  30