حمایت بیمه کوثر بیمه از پرتاب ماهواره و محموله‌های نفتی

شرکت بیمه کوثر با هدف ایجاد تحول و ارائه خدمات بیمه‌ای متفاوت و برتر با رویکردی خدمت محور، با تاکید بر گسترش بیمه‏‌های زندگی به خانواده صنعت بیمه کشور پیوسته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیر بیمه کوثر شعبه استان هرمزگان از بیمه پرتاب ماهواره به عنوان یکی از افتخارات بیمه کوثر یاد کرد و گفت: بیمه محموله‌های نفتی تا مقصد نیز، یکی دیگر از ویژگی‌های بیمه کوثر است.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیمان نظری‌دوست صبح امروز در آستانه 27 مهر سالروز تاسیس این بیمه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت بیمه کوثر به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی فعالیت جدی در عرضه خدمات نوین بیمه دارد.

 

وی تصریح کرد: اعتقاد مدیران، کارشناسان و کارکنان بیمه کوثر بر این است که ملت متدین و بزرگوار ایران شایسته خدماتی بهتر و با کیفیت بالاتر در عرصه بیمه‌گری هستند و بر همین اساس، شرکت بیمه کوثر با هدف ایجاد تحول و ارائه خدمات بیمه‌ای متفاوت و برتر با رویکردی خدمت محور، با تاکید بر گسترش بیمه‏‌های زندگی به خانواده صنعت بیمه کشور پیوسته است.

 

مدیر بیمه کوثر شعبه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه این شرکت با بهره‌مندی از کادر متخصص و متعهد با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و رویکردی مشتری‌‌مدارانه، نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار داده و با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی بر مدل‌های کیفیت و سازمان دانش‌محور با توجه به آموزه‌های اسلامی، درصدد است «آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمه‌گذاران خود هدیه نماید.

 

نظری‌دوست با بیان اینکه خدمات بیمه کوثر علاوه بر نیروهای مسلح شامل عموم مردم می‌شود به خدمات متنوع این بیمه در بخش‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: رویکرد جدی این بیمه در کنار همه مزایا و خدماتی که در سایر بیمه‌ها ارائه موسسه تمرکز بر خسارت است به طوری‌که هم اکنون در استان هرمزگان در حوزه درمان همه بیمارستان‌های استان طرف قرارداد این بیمه هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا با بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن، دستگاهی در انحصار شرکت بیمه کوثر است که بوسیله آن بیمه‌شدگان با مراجعه به این دستگاه و وارد نمودن کد ملی بوسیله اسکنر مدارک خود را اسکن نموده و پس از دریافت پیامک و کد رهگیری می‌توانند از خدمت آنلاین بیمه نظیر دریافت نامه مهر شده و حتی معرفی‌نامه بهره‌مند شود که به معنی واقعی انقلابی در کاهش زمان و سهولت دسترسی به حقوق بیمه شدگان است.

نظری‌دوست بیان داشت: این دستگاه که هم‌اکنون در بیمارستان چمران تهران فعالیت خود را آغاز کرده است تا پایان امسال و حداکثر در 6 ماهه اول سال آینده در بیمارستان‌های استان هرمزگان نصب و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این مسئول با بیان اینکه بیمه کوثر در خدمتی متفاوت در بحث حوادث غیرمترقبه با موضوع زلزله، اقدام به پرداخت خسارت آنی در محل به زلزله‌زدگان نموده است، اظهار داشت: در همین راستا هموطنان بشاگردی از این خدمت ویژه بهره‌مند شدند.

وی همچنین از بیمه پرتاب ماهواره به عنوان یکی از افتخارات بیمه کوثر یاد کرد که نه تنها در کشور بلکه در خاورمیانه بی‌نظیر است.

نظری‌دوست بیمه محموله‌های نفتی تا مقصد را به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های بیمه کوثر معرفی کرد و بیان داشت: بیمه کوثر با 14 نمایندگی در استان هرمزگان در خدمت شهروندان گرامی است.

 

وی در پایان رتبه کنونی بیمه کوثر در میان بیمه‌های کشور را در 6 ماهه نخست امسال نهم اعلام کرد که بر اساس هدف‌گذاری سال 2014 جزو پنج بیمه برتر قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  55  =  65