حل مشکلات نمایندگان حقیقی و حقوقی در دستور کار بیمه دانا

براساس این گزارش، صادق در دو دیدار جداگانه با اعضای انجمن صنفی نمابندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا بر اقدامات عاجل برای حل مشکلات نمایندگان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایرنا بیژن صادق در جمع اعضای هیات‌ مدیره انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا افزود: توجه ویژه به ارزش‌ها و حفظ سرمایه‌های انسانی، رشد و توسعه انواع پوشش‌های بیمه‌ای با رویکرد ویژه و تخصصی به بیمه‌های زندگی ، نقشه راه شبکه فروش و راه اندازی باشگاه مشتریان از جمله محورهایی بوده که دربیمه دانا پیاده‌‌سازی خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا وی با اشاره به قدمت دیرینه این شرکت در عرصه صنعت بیمه گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد شرکت مهمترین سرمایه آن است که بدون اتکا به این سرمایه نمی‌توان هیچ برنامه‌ای را اجرایی کرد ، بیمه دانا یکی از بهترین سرمایه‌های انسانی در عرصه صنعت بیمه را دارا بوده و مدیران خوبی نیز تربیت کرده است.

بر اساس این گزارش، صادق در دو دیدار جداگانه با اعضای انجمن صنفی نمابندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا بر اقدامات عاجل برای حل مشکلات نمایندگان تاکید کرد.

وی با تاکید بر نقش محوری نمایندگان در بیمه دانا و سهم بالای آن‌ها در پورتفوی شرکت، بر تعامل هر چه بیشتر ستاد و شعب با نمایندگان تاکید کرد.

در این جلسات اعضای هیات‌مدیره نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا با ارائه گزارش‌ از روند فعالیت‌ها، به طرح دیدگاه‌های‌شان درباره بهبود فرآیندهای شرکت پرداختند.

به گزارش ایرنا ، قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید بیمه دانا در هفته جاری برگزار شود. پیش از این ابراهیم کاردگر مدیر عامل بیمه دانا بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  36