آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ از امشب

ثبت نام از متقاضیان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال‌ 1392 از ساعت 20 امروز، 29 مهرماه از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مشاورعالی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور روز دوشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: با توجه به اینکه ظرفیت برخی از کد رشته محل های تحصیلی آزمون دکتری امسال تکمیل نشده وهمچنین بعضی از دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ کرده‌اند، آن دسته از داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده‌‌اند می توانند براساس ضوابط و شرایط مشخص شده در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری شرکت کنند.

«حسین توکلی» به داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری توصیه کرد براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) و همچنین اطلاعیه‌های ثبت‌نام و اعلام نتایج از ساعت 20 امروز، 29 مهرماه 92 تا چهارم آبان ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و با توجه به جدول مربوط برحسب مورد نسبت به انتخاب کدرشته‌محل های تحصیلی مطابق رشته امتحانی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جدول فهرست کدرشته محل های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری در زمان فعال شدن انتخاب رشته در سایت اینترنتی سازمان قرار می گیرد، تاکید کرد: هر داوطلب حداکثر می تواند پنج کدرشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب و در فرم اینترنتی درج کند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شده‌ نهایی‌ آزمون دکتری نیمه متمرکز در یکی‌ از کدرشته‌محل‌های‌ تحصیلی اعم از دوره‌های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، مجازی، پردیس خودگردان و پیام‌نور اعلام‌ شده است‌ حق‌ شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون را ندارند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل مثبت ‌باشند (به جز داوطلبان بند 2 فوق) مجاز به انتخاب رشته خواهند بود.

وی تصریح کرد که نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کدرشته محل های مندرج در این اطلاعیه متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا موسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.

به گفته توکلی، گزینش‌ نهایی‌ در هریک‌ از کدرشته‌‌های تحصیلی‌ اعلام شده در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) این آزمون و اطلاعیه‌های قبلی آزمون‌ انجام‌ خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  3  =