نیمی از سنگاپوری ها تحت پوشش بیمه نیستند

بیش از نیمی از شهروندان سنگاپور تحت پوشش بیمه های مناسب نیستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، طبق آخرین تحقیق انجام شده توسط "مانی سنس" برنامه آموزش ملی مالی سنگاپور، بیش از نیمی از سنگاپوری ها از پوشش های کافی بیمه ای برخوردار نیستند و یک سوم آنان نیز نمی دانند که تحت پوشش برنامه های دولتی در این کشور با نام "میدشیلد" هستند.

میدشیلد یک برنامه ارزان قیمت دولتی است. سنگاپوری ها با این برنامه تحت پوشش درمانی قرار می گیرند.

سنگاپور یکی از آزادترین بازارهای بیمه در جهان را دارد. در سال 2000 میلادی این کشور بازار بیمه خود را کاملا برای بیمه‌ گران خارجی باز کرد. نهاد پولی سنگاپور که مسئولیت کلی توسعه، نظارت و تدوین مقررات صنعت بیمه را به عهده دارد، مصمم است که بیمه در سنگاپور را به سطح جهانی ارتقا دهد.

این تحقیق، یک تحقیق اولیه است که از ماه آوریل تا اکتبر 2013 انجام شده است. در این تحقیق حدود دوهزار نفر شرکت کرده اند. همچنین نتیجه این تحقیقات توسط نخست وزیر و وزیر دارایی سنگاپور تایید شده است.

80 درصد از حاضرین شرکت کننده در این تحقیقات اعلام کردند که ماهانه مبلغی را پس انداز می کنند.

"تارمان شانموگارتانام" معاون نخست وزیر و وزیر دارایی سنگاپور، در این باره گفت: برنامه آموزش ملی مالی گسترش می یابد تا در سال های آتی تمامی سنگاپوری ها در هر سن و با هر درآمدی تحت پوشش قرار بگیرند.

او ادامه داد: البته این برنامه تنها پروژه ای نیست که ما برای یک یا دو سال آینده در نظر گرفته ایم اما اجرای آن وظیفه ماست و به این مسیر ادامه خواهیم داد.

وزیر دارایی سنگاپور افزود که تعداد کمی از مردم به مدیریت مالی و پولی خوش بین هستند؛ آنان روزانه زندگی می کنند و برنامه ای برای آینده ندارند.

طبق گزارش های منتشر شده، میزان فروش بیمه نامه های عادی در سنگاپور 31 درصد افزایش داشته است و به رقم 983.8 میلیون دلار رسیده است. در همین حال میزان فروش بیمه نامه های فردی نیز با هفت درصد رشد، از 314 میلیون دلار تجاوز کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =