ارایه خدمات پایانه شعب pin padدر پست بانک

مدیر امور فناوری اطلاعات پست بانک ایران، گفت: به مظور ارائه خدمات بانکی به روستاها و صرفه جویی در وقت و هزینه روستاییان پایانه شعب (pin pad) در دفاتر خدمات روستایی و شعب پست بانک ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اسماعیل عسگری با بیان این که پایانه شعب (pin pad) در روستاها می تواند پس از دریافت کارت و شناسایی و تایید آن امکان برداشت و انتقال وجه را ممکن می سازد، اظهار داشت: سیستم pin pad از لحاظ عملکرد مانند دستگاههای pos بوده است اما باید به core banking متصل باشد.
وی ادامه داد: سرویس انتقال از طریق pin pad به تمام کارت‌های عضو شتاب ممکن است و فقط یک بانک به دلایل فنی این قابلیت را ندارد که با مذاکرات صورت گرفته این موضوع نیز حل خواهد شد.
عسگری گفت: علاوه بر ارائه سرویس‌هایی همچون برداشت ، انتقال وجه و پرداخت قبض توسط سرویس pin pod ، پست بانک به زودی امکان خرید کارت شارژ تلفن همراه را نیز ممکن خواهد کرد.
مدیر امور فناوری اطلاعات پست بانک در پایان تصریح کرد: این بانک با توجه به گستردگی شعب ودفاتر خود در سراسر کشور و به عنوان بزرگترین شبکه بانکی، در صدد افزایش کاربران اینترنتی و معرفی خدمات متنوع الکترونیکی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  4