استفاده از خدمات حسابرسی ابر در بخش سرمایه گذاری بانکی

راه حل میزبانی برای برقراری ارتباط با بازار بورس به بازار عرضه شد:

موسسه پرتغالی CDG Securities از یک راه حل میزبانی برای برقراری ارتباط با بازار بورس BM&F Bovespa در برزیل استفاده می کند./ مزیت والدی آن است که این یک خدمت مبتنی بر ابر است بنابراین شرکت فرایندی را به خارج خود ارجاع داده است و می تواند به عنوان یک خدمت مدیریت شده به بازار دسترسی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،موسسه پرتغالی CDG Securities از یک راه حل میزبانی برای  برقراری ارتباط با بازار بورس BM&F Bovespa در برزیل استفاده می کند.

 بانک ساکسیا گرال دی دپوزیتو پرتغالی قصد دارد  برنامه های تجاری خود در بزریل را گسترش دهد و برای انجام این مهم از خدمات میزبانی استفاده می کند که شرکت سان گارد فراهم کرده است.

 بازوی اوراق بهادار بانک از خدمات دسترسی به بازار شرکت سان گارد به نام والدی استفاده می کند تا بهتر با بازار سهام BM&F Bovespa برزیل ارتباط  برقرار کند. این بازار به تازگی پروژه های ارتقایی عظیمی را تکمیل کرده است که شامل جایگزینی موتورهای تجاری در بازارهای سهام و مشتقات  با موتورهای تجاری سریعتر است.

 مزیت والدی آن است که این یک خدمت مبتنی بر ابر است بنابراین شرکت فرایندی را به خارج خود ارجاع داده است و می تواند به عنوان یک خدمت مدیریت شده به بازار دسترسی داشته باشد.

آلکسیس ماچادو ناظر بخش IT در شرکت اوراق بهادار CDG می گوید: این روش  راه حلی  کاملا میزبانی شده را فراهم می کند وبه CDG فرصتی میدهد تا روی گسترش کسب وکار خود تمرکز کند واز سوی دیگر  مدیریت عملیاتهای روزانه را به کارشناسان بازاری سان گارد می سپارد.

 بنا بر آمار رویترز، بازار The BM&F Bovespa، بزرگترین بازار سهام آمریکای لاتین است و حدود  80 درصد جریان مالی آمریکا را به خود جذب می کند. درحقیقت The BM&F Bovespa دومین بازار بزرگ در گروه CME کل قاره آمریکا ( شمالی و جنوبی) محسوب می شود.

 فیلیپه کاره  مدیر بخش ارتباطات جهانی در شرکت سان گارد می گوید:  :«بازاری ورای برزیل »، این تنها شعاری است برای بسیاری از شرکتهای آمریکای لاتین که در بازار این کشور فعالند، معنا دارد. زیرا قدرت و حجم بازار برزیلی همچنان سود سرشاری برای موسسات مالی سراسر جهان  جذب می کند و بازیگران محلی نیز فناوری خود را ارتقا می دهند تا ورای بازار منطقه ای رشد کنند.

 بانک پرتغال در سال 1876 تاسیس شد و در 23 کشور فعالیت می کند. این بانک ادعا می کند بزرگترین بانک پرتغالی است. زیر مجموعه اوراق بهادار آن  یک شرکت کارگزاری سهام در بزریل است ( بانک پرتغال از 1924 میلادی در این کشور فعال است).

 تمرکز اصلی این شرکت اوراق بهادار در فروش تجاری سهام و مشتقات در برزیل  و همچنین انجام تحقیقات است.

 سان گارد نیز مدت زیادی است که در برزیل فعال است.  براساس شاخص  بلند مدت مراکز مالی جهان در ماه مارس، سائو پائولو اکنون دارای بالاترین رتبه مرکز تجاری مالی در آمریکای لاتین است و در سطح جهان  نیز صاحب رتبه 44 است.

مترجم: شیوا سعیدی

منبع:

http://www.bankingtech.com

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −  16  =