آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۲۹ آذر برگزار می شود

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در نوبت صبح روز جمعه، 29 آذرماه امسال در 87 شهرستان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«حسین توکلی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 125 کدرشته امتحانی از روز یکشنبه، 14 مهرماه 92 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده، در روز پنجشنبه 25 مهرماه پایان پذیرفت.
 
وی آمار ثبت نام داوطلبان این آزمون را 109 هزار و 884 نفر ذکر کرد و گفت که 51 هزار و دو نفر از این افراد را داوطلبان زن و 58 هزار و 882 نفر را داوطلبان مرد تشکیل می دهند.
 
توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و نحوه رفع نقص و محل های آن از روز دوشنبه، 25 آذرماه 92 بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار داده می شود و در نشریه پیک سنجش همان روز نیز منتشر خواهد شد.
 
سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: کارت شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از روز چهارشنبه، 27 آذرماه بر روی سایت اینترنتی سنجش قرار می گیرد و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه، 28 آذرماه می توانند با مراجعه به این سایت و با وارد کردن اطلاعات درخواستی، نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  ⁄  65  =