امنیت در پرداخت،مهم‌ترین دغدغه دارندگان گوشی‌های هوشمند

جدیدترین آمار‌های پرداخت همراه در آمریکا

بیش از سه‌چهارم شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی (77 درصد) امنیت را مهم‌ترین دغدغه خود روی گوشی‌های هوشمند اعلام کردند. این درحالیست که تنها 5٫1 درصد کمبود امتیازات و خدمات تشویقی و 4 درصد ناتوانی در تامین هزینه‌ها را مهم‌ترین دغدغه خود دانستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند در آمریکا از پرداخت همراه استفاده می‌کنند. همچنین نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که امنیت تلفن‌های همراه همچنان اصلی‌ترین دغدغه‌ کاربران محسوب می‌شود.

براساس نظرسنجی شرکت خدمات پرداخت همراه CUNA از حدود هزار کاربر گوشی‌های هوشمند، بیش از سه‌چهارم شرکت‌کنندگان در نظرسنجی (77 درصد) امنیت را مهم‌ترین دغدغه خود روی گوشی‌های هوشمند اعلام کردند. این درحالیست که تنها 6٫9 درصد کاربران طول عمر باتری، 6٫4 درصد پیچیدگی نرم‌افزاری، 5٫1 درصد کمبود امتیازات و خدمات تشویقی و 4 درصد ناتوانی در تامین هزینه‌ها را مهم‌ترین دغدغه خود دانستند.

پل جنتیله (Paul Gentile) نایب‌رئیس CUNA می‌گوید: «اینکه اکثر قریب به اتفاق کاربرانِ گوشی‌های هوشمند امنیت را دغدغه اصلی خود می‌دانند، پیامی برای موسسه‌های مالی و دیگر ارایه‌دهندگان خدمات پرداخت همراه است که کاربران سهولت را قربانی امنیت نمی‌کنند. طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی در حوزه امنیت همراه صورت گرفته، اما پاسخ شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی حاکی از آن است که موسسه‌های مالی و فعالان حوزه تلفن همراه باید توجه بیشتری به امنیت کاربران نشان دهند».

از سوی دیگر 91٫6 درصد شرکت‌کنندگان، سهولت کاربری را مهم‌ترین ویژگی گوشی‌های هوشمند نام بردند. براساس این نظرسنجی، مبالغ بالای 50 دلار بیشترین میزان پرداخت‌ کاربران (34 درصد) از طریق گوشی‌های هوشمند است. همچنین 9٫2 درصد کاربران تراکنش‌های بین 25 تا 50 دلار، 7٫6 درصد تراکنش‌های بین 10 تا 25 دلار، 3٫2 درصد تراکنش‌های بین 5 تا 10 دلار و 1٫7 درصد نیز تراکنش‌های تا سقف 5 دلار را عمده‌ترین مبلغ پرداخت‌های خود از طریق تلفن همراه اعلام کردند.

کاربران امتیازات و طرح‌های تشویقی روش‌های پرداخت سنتی را همچنان به پرداخت‌ همراه ترجیح می‌دهد، به‌طوریکه 41٫8 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی مزایای پرداخت از طریق کارت اعتباری و 25٫9 درصد مزایا و امتیازات پرداخت به‌وسیله کارت نقدی را بیش از پرداخت موبایلی می‌دانند. این درحالیست که تنها 6٫1 درصد شرکت‌کنندگان، جوایز و طرح‌های تشویقی پرداخت همراه را ترجیح می‌دهد و 26٫2 درصد نیز نسبت به برتری این روش‌ها بر دیگری تردید دارند.منبع:وسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  3  =