پیام مدیر عامل بانک تجارت به مشتریان و سهامداران

به مناسبت فرا رسیدن 29 آذر سالروز تاسیس بانک تجارت دکتر فلاح مدیرعامل این بانک پیامی برای مشتریان این بانک ارسال نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در این پیام آمده است:

 
همراهان گرامی

مشتریان و سهامداران ارجمند بانک تجارت

درود

دیگر بار در آستانه بیست و نهم آذر، سالروز تاسیس بانک بزرگ تجارت، قرار گرفته‌ایم. هرگز از یاد نبرده و نمی‌بریم که ریشه و پیکره این سرو تنومند و افراشته را مشتریان وفادار و بزرگوار بانک استوار ساخته‌اند.

آنچه در تمام این سال‌ها بر انجام آن پای فشردیم صیانت از منافع شما همراهان عزیز و صمیمی بوده است، در تمام 34 سال گذشته کوشیدیم تا در مسیر دستیابی به آرمان مشترکمان، توسعه و پیشرفت سرزمین مادری و ساختن فردای فرزندان ایران، صادقانه و موثر گام برداریم. خانواده بزرگ بانک تجارت طی سه دهه گذشته، به لطف اعتماد و همگامی شما، نقشی تعیین کننده در به ثمر رساندن بزرگترین طرح‌های زیربنایی عمرانی و تولیدی در اقتصاد کشور داشته و یکی از بزرگترین حامیان کارآفرینان ایرانی بوده است. در کنار کسب مهمترین جوایز بین‌المللی صنعت بانکداری، آنچه کارکنان این بانک را به کارنامه سی و چهار سال گذشته‌شان مفتخر ساخته، بهره‌مندی از اطمینان، دوستی و همراهی شما بوده است. طی دوسال گذشته که بانک تجارت به واسطه تحریم‌های ناعادلانه و غیرمنصفانه بیگانگان روزهای دشواری را پشت سر می‌گذاشت همراهی بردبارانه شما مهمترین یاور ما برای پشت سر گذاشتن ناملایمات و رسیدن به سپیده روشن موفقیت و تعالی بود. امروز خوشبختانه شاهد آن هستیم که بانک تجارت، جایگاهی ممتاز در بازار سرمایه کشور یافته و صفحات روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری کشور مزین به اخبار توفیقات بانک تجارت در جلب اعتماد فعالان بازار و سهامداران ارجمند بانک است. البته سنگینی برخی مشکلات و محدودیت‌ها همچنان بر شانه‌هایمان سنگینی می‌کند، اما انگیزه و شوق‌مان برای ساختن فردا بسیار نیرومندتر از آن است که محصور و مقهور تنگناها و دشواری‌های امروز شویم.
اینک در آستانه فصلی جدید از زندگی جمعی ایرانیان، فصلی که تدبیر و امید نام گرفته، بار دیگر می‌خواهیم میثاق دیرپایمان با شما را استوار سازیم، با تمام توان بکوشیم تا آنچه شما از یک بانک روزآمد و کارآمد می‌خواهید را جامه عمل پوشانیم، جایگاه بالنده و تاثیرگذار خود در اقتصاد ملی و بانکداری ایرانی را تثبیت کنیم و با به کار بستن ایده‌های نو و ابزارهای نوین بانک فردا را بهترین بانک ایران سازیم، با کمک خداوند مهربان.
 
"ما بدان مقصد عالی نخواهیم رسید ، هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند"
 

دکتر محمدرضا فلاح

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =