دیدار مدیرعامل بانک اقتصادنوین ازمرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در حاشیه بازدید از مرکز 24 ساعته ارتباط نوین، با همکاران این واحد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی مدیرعامل این بانک در این مراسم طی سخنانی گفت: در عصر حاضر لازم است پل ارتباطی مناسبی برای دسترسی مشتریان با سازمان‌های ارایه دهنده خدمات ایجاد شود که مرکز ارتباط با مشتریان از جمله این مراکز است.

وی گفت: بانک اقتصادنوین از معدود بانک‌های کشور است که نسبت به ایجاد مرکز 24 ساعته در تمام ایام هفته اقدام کرده که این مزیت رقابتی می‌تواند به ایجاد وجه تمایز بانک اقتصادنوین در عرصه بانکداری کشور کمک کند.

معتمدی سرمایه انسانی را سرمایه اصلی مرکز ارتباط نوین دانست و گفت: نحوه پاسخگویی و راهنمایی به تماس‌گیرندگان و پیگیری‌‌های لازم برای رفع موارد مطروحه توسط تماس‌گیرندگان با مرکز ارتباط نوین، زمینه رضایت‌مندی مشتریان را دو چندان خواهد کرد.

مدیرعامل در این مراسم با اشاره به دشواری‌های فعالیت در مرکز تلفن تاکید کرد: لازم است همکاران فعال در این بخش نسبت به ارتقای سطح دانش و توانایی خود اقدام کنند.

در بازدید مدیرعامل از مرکز 24 ساعته ارتباط نوین که معاونین فناوری اطلاعات، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها، طرح و برنامه و سرمایه انسانی و اداری و پشتبیانی حضور داشتند، احمدرضا سبزواری مدیرعامل مرکز 24 ساعته ارتباط نوین نیز جزییات فعالیت‌های این مرکز را تشریح کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =