انتشار کاتالوگ‏های تبلیغاتی سریال جدید مهران مدیری

با انتشار کاتالوگ‏های تبلیغاتی مجموعه ویدئویی جدید مهران مدیری و درج عبارت توزیع از اواسط دی ماه،بینندگان آن می توانند به قطعی شدن اخبار پیشین در این باره امیدوار شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به تازگی کاتالوگ‏های تبلیغاتی مجموعه ویدئویی جدید مدیری با عنوان«شوخی کردم» در مراکز فروش محصولات فرهنگی و هنری پخش شده است.

در این کاتالوگ‏ های تبلیغاتی ضمن معرفی مختصری از این مجموعه، عوامل تولید و بازتاب اخبار آن در جراید و رسانه‏ها، از توزیع قطعی آن در اواسط ماه جاری صحبت شده است.

البته بنرهای این مجموعه مدتهاست که در سطح شهر تهران به چشم می‏خورد. اما در این کاتالوگ 8 صفحه‏ای به موارد مختلف دیگری از جمله چگونگی شرکت در قرعه کشی این سریال و خبر دیدار اخیر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان از پشت صحنه این اثر نیز اشاره شده است.

همچنین در سایت اختصاصی این مجموعه در معرفی مجموعه اول که خلاقیت (دروغ) نام دارد، آمده:«بعضی آدمها کلا همینجوری هستن…یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی میبینن رو، کلا همونجوری میگن و میبینن که هست… بعضی آدما خلاقن!…حالا این یا به خاطر گردو اِ … یا به خاطر ژنِ پدرِ خدابیامرزشون…دروغ…!»

مجموعه طنز آیتمی «شوخی کردم»، جدیدترین پروژه ویدئویی مهران مدیری از نیمه شهریور امسال در لوکیشن دکورهایی در یک سوله حوالی بلوار ارتش جلوی دوربین رفته است و گروه تولید این روزها مشغول ضبط آیتم‏های مربوط به فصل پنجم هستند.

هر فصل از این مجموعه شامل 20 تا 25 آیتم است. هر پکیج از این مجموعه با محوریت یکی از موضوعات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و… تولید می شود. مجموعه اول با موضوع دروغ تهیه شده که البته با ظرافت به نام «خلاقیت» عرضه می شود.

عنوان سایر پکیجهایی که تاکنون جلوی دوربین رفته اند نیز عبارت است از: خشونت، ازدواج، اعتیاد و سلامت.

 قرار است پکیج اول با موضوع خلاقیت توسط شرکت گلرنگ پخش توزیع شود.

مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، برزو ارجمند، جواد رضویان، سیامک انصاری، بهنوش بختیاری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، یوسف صیادی، بیژن بنفشه خواه، رامین ناصرنصیر، لاله صبوری، سحر زکریا، محمدرضا هدایتی، فلامک جنیدی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی فر، رضا نیکخواه، ساعد هدایتی، الهه حصاری، آرش نوذری، علی لک پوریان، نادر سلیمانی فر، رضا نیکخواه، امیر کاوه آهنین جان، مهدی فقیه، فاطمه هاشمی، رابعه اسکویی، ستاره پسیانی، ماندانا سوری و… در این آیتم ها بازی دارند.

 متن های این مجموعه همزمان با تصویربرداری توسط گروه نویسندگان متشکل از خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر و الهه زارع نژاد در دست نگارش است.

این مجموعه به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری تولید می شود و جدیدترین کار برای شبکه ویدئویی پس از «قهوه تلخ»، «ویلای من» و «گنج مظفر» محسوب می شود.
 

منبع:بانی فیلم آنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =