غیبت رحمتی و عمران‌زاده و بازگشت بیک‌زاده

هاشم بیک‌زاده در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، تمرین امروز آبی‌پوشان از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز شد.

* امیر قلعه‌نویی به مدت 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و سپس تمرین آغاز شد.

* نیمی از زمین  با کاور پوشیده شده بود تا سرما و بارش برف به چمن کمپ استقلال آسیب نرساند. بازیکنان استقلال ابتدا در نیم دیگری از زمین شروع به دویدن، گرم‌کردن و کارهای کششی کردند.

* بازیکنان پس از دویدن و گرم‌کردن کارهای سرعتی انجام دادند و با استارت‌های کوتاه، خود را برای تمرینات تاکتیکی آماده کردند، پس از آن کادر فنی بازیکنان را به 2 گروه تقسیم کرد و آبی‌پوشان به بازی آقاوسط پرداختند.

* در تمرین آقاوسط کری‌خوانی و شوخی زیادی بین بازیکنان دیده می‌شد،‌ بخصوص بازیکنان ملی‌پوش استقلال از جمله نکونام و تیموریان که این تمرین را خیلی جدی گرفته بودند!

* یکی از بازیکنان استقلال حین تمرین آقاوسط با مصدومیت کوچکی روبرو شد که بازیکنان استقلال به شوخی، مدد جباری تدارکات این تیم را فراخواندند و خطاب به او گفتند: دکتر جباری به وضعیت مصدومان رسیدگی کن.

* بازیکنان پس از بازی آقاوسط به 2 گروه سبز و نارنجی تقسیم شدند و در 4 دروازه کوچک به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* در فوتبال درون تیمی بازیکنان استقلال اعتراض زیادی به داوری داشتند. کادر فنی نیز در حین این تمرین به بازیکنان تذکر می‌داد.

* مهدی رحمتی و حنیف‌ عمران‌زاده در تمرین امروز غایب بودند. این دو با اجازه کادر فنی به مشهد رفتند. مجید غلام‌نژاد نیز در تمرین امروز حضور نداشت.

* حسینی دروازه‌بان دوم استقلال در غیاب رحمتی تنها دروازه‌بان حاضر در تمرین بود و حمید بابازاده با او تمرینات اختصاصی انجام می‌داد. همچنین یک دروازه‌بان تستی در تمرین امروز حضور داشت و جای رحمتی را پر کرد.

* هاشم‌ بیک‌زاده پس از مدتی دوری به دلیل مصدومیت امروز در تمرین این تیم حضور داشت.

* بوبکر کبه و احمد جمشیدیان که مصدوم هستند در تمرین امروز حضور نداشتند.

* با اینکه پژمان منتظری در قطر حضور دارد و در تست پزشکی باشگاه ام‌صلال قطر شرکت کرده در تمرین استقلال گفته می‌شد او به قطر نرفته است.

* ستار همدانی و سیروس دین‌محمدی از اعضای کادر فنی استقلال امروز با لباس شخصی در کنار زمین حضور داشتند.

* حدود 50 هوادار از تمرین امروز استقلال دیدن کردند، همچنین یک هوادار معلول در کنار زمین چمن حضور داشت و با بازیکنان و کادر فنی این عکس یادگاری گرفت.

* تمرینات گروهی استقلال تا ساعت 16:20 ادامه داشت، سپس بازیکنان امید این تیم به همراه خسرو حیدری، آندو تیموریان و جی‌لوید ساموئل از جمع بازیکنان جدا شدند و پس از سرد کردن تمرنیات خود را پایان دادند.

* بخش پایانی تمرین شوت‌زنی از پشت مانع بود که بازیکنان استقلال در این تمرین به سمت دروازه شوت می‌زدند. در این تمرین بازیکنانی چون نکونام و قاضی موفق‌تر از بازیکنان دیگر بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄    =  10